Travessia l'Escala-Roses 3er.Trofeu Vintage

joant

Totalwind Fan
Mensajes
179
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Ja ha sortit la informació de la travessia. Una bona ocasió per veure alguna cara coneguda i navegar amb altres bojos del mar [punk.gif]
 
La vaig fer en una de les primeres edicions i m'ho vaig passar molt be ... hi havien tres o quatre tandems !!! crec recordar que va guanyar en Lay ...
 
Alla hi seré amb una astro rock si hi ha vent o amb una mistral del 79 si la cosa no pinta bé.... Espero gaudir!! Qui s'apunta?
 
Llastima jo marxo el mateix dissabte i no podre anar.
 
Previsió de dijous 15 (2 dies vista). Lleugerament més forta que l'any passat.

Traducció:

Per passar tot el golf planejant: 120 L i 7.5 m o més.
Per passar casi tot el golf planejant (jo): 105 L i 6.5 (és el que hi ha).

Inscripcions fins les 9 a Roses o fins les 11 a l'Escala.

Si algú vol compartir cotxe i estalviar la meitat del parkin¡g d'un dia (uns 20 €), que ho digui.

Salut !!
 
Avui he vist unes point7 entrenant.se.... 9mts apx
 
Gracies a veure com es la previsio el dimecres si hagues tingut la planxa a Kastas hzgues pogut una estona. Estava per 105 y 7 metros.
Records a tots
 
A la gola s'ha navegat amb 7.8, només un rato per problemes técnics (merci altre cop xavi).
A la ballena hi feia molt mes vent avui.

Sort els que navegueu demá!
 
Travessa ajornada. Bona idea.
Demà si que pinta bé.
Silent al decathlon montigala en tens per 14 €.
Al betulo o al gen, en tenen una pila dels cursets. Te'n poden deixar.
si no mirarem que es pot fer.
 
Crec que m'hi acostaré. Algú em pot deixar una armilla? (( a les fotos de l'any passat en veig molts que no en porten....i si em faig el longuis....?))

Tinc la fórmula amb vela 9,5 i una salalom 107l i 6.5m2. La salalom es molt antiga i no em fio gaire. Millor la fórmula a no ser que es foti molt fort, no? (crec que fins mitges de 18kts la aguanto be, molesta més el mar que el vent; s'aixeca molt mar al mig del golf?)

Que es pot trigar en creuar si es planeja tot el rato? I sense planejar?
 
Volver
Arriba