Tinc un run run al cap per comprar-me taula nova (105-120l?)

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Doncs si companys desde fa uns dies tinc un mal de cap nou, i una petita obsesió i es que m'esta voltatn pel cap augmentar el meu material, començo a buscar una taula nova, esl que pasa es que necessito el vostre consell. perque estic fet un lio.Per cert peso sobre uns 70 Kg
Actualment le meu material es:
Taules:
ST Freewave de 90L ( va de conya amb vela de 5,4 i una mica justa amb la 6,2)
Fanatic sting Ray de 160 L ( de naravella amb la de vela de 7,5 i mes justeta amb la de 6,2)
Veles: Secret freewave 4,5; Gaastra poison 5,4, Loft wave 6,2 i ezzy freeride 7,5)

Ara us explico el dilema
M'agradaria una taula que sobretot cubris amb la 7,5 i 6,2 peroque pugues anar amb la de 5,4, mes que res per aquesll dies que no esta clar i que sembla que no res per despres s'anima, si agafo la de 160 quan puja , pringo , si agafo la de 90 i no puja pringo, levors he d'agafar tot le materiol i be per fer una escapada el cap de unes hores buff
ha de ser una taula una mica viva, nerviosa, amb la 160 es molt rapida i tremendament estable massa , m'agrada jugar i no estar quiet sobre la taula,
per aixo dubto estre una taula de 103-105 l o de 110-120L ( o sigui vull un comodí [loco]estava pensant en les seguents, pero estic obert a tot tot tot
AHD REBOUND AHD REBOUND NAISH GLOBAL JP FW FANATIC FW
volumen 103 113 110 112 115
llongitud 248 246 244 237 244
amplada 63 66 64 64 66
pes 6,5 6,8 6,1-7,0 6,5-6,9 6.5-6.9
aleta 25-31 27-40 28+36 31 29
veles 4,5-7,5 4,7-8,0 4,2-7,5 5-7,0 5,0-7,3

He sentit parlar molt bé de les AHD , he de reconeixer que la naish em fa tilin pero no tinc nio idea com va i no he conseguit lleguir res i no se on puc provar-la aixi que es cegues, porta funda i dos aletes incloses cosa interessant, un dia d'aquest anire a daffi i he d'escriure als de sailboards per veure que tenen, estic content amb la de 90 ( encara que es bastatn exigent)
be disculpeu pel rotllo que us he fotut i a veure si em podeu il.luminar una mica
Salutacions
 
Crack!jo stava ara fa un any amb el teu dilema. Vaig optar per comprarme un f2 ápice de 116litres,i la veritat es que estic molt content amb ella. Es una planxa molt rápida,estable, i les veles que hi munto son una neilpryde v6 de 7metres,una north sails duke de 6.4 i una neilpryde expresión de 5.7 i estic encantat

navego a platja d'aro,i la vaig dexar provar a alguns d'alla i van quedar mlt contents i senvan nar a comprarla.

Mira pel foro de compraventa que ni han. Tmb pots mirar la F2 xtc o la Mistral syncro
 
Eugeni, he puesto a la venta mi F2 XTC de 115L, tabla que por cierto has probado [roto2gay.gif]

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=47231&p=354250#p354250
 
HOla ekualo gracies per les suggerencies, la spice ja la tenia en ment pero tinc el dubte de si admentrà la vela de 7,5. i per aixó en principi l'havia descartat.
Hola Enrique , reconec que la teva tf2 em va agradar molt i que es molt rapida, y comoda , pero ( no se si era per la vela que era amb cambers) la vaig trobar poc nerviosa, clar va ser una sensció de un dia. he de reconeixer que m'ho vaig passar molt ve i es un autentic cohet.
Gracies.
 
Referent a la F2 spice, admet tranquilament una vela de 7.5 i amb cambers. Aixó si, tot es questio de jugar amb l'aleta. Jo porto la de série, una de 30cm diria, i em va de conya.

Pel que fa a la xtc, no le provat, pero me la van voler vendre mol be, pero no macabava de fer el pes, perque la veia molt de freeride, pero quasi que tenen el mateix shape la XTC i la Spice
 
Per casa hi circulen tambe una tabou rocket de 115l,que corra molt i va molt enganxada a l' aigua,i una starboard futura de 101l que esta mes encarada a l'slalom
 
Hola, graceis a tots, crec que el meu problema es al tecnica [aiba] [muro] [muro] , amb la ST 90L i 6,2 em feia l'spin out, també he de reconeixer que cada vegada menys, pero ecar em fa de tant en tant. per aixo dic que justa, en canvi amb la de 5,4 he anat molt comode i 0 SPIn out.
 
Necessites una 115, és la que tinc jo (una c2 freeride) i no navego pas més que tu, a més pesem el mateix si fa no fa. Una taula més gran no, que et sobrarà taula per totes bandes.

La de l'Enrike té un comportament molt definit, et pot agradar o no, però no deixa de ser una magnífica taula. La Tabou potser té un caràcter més viu.
 
Eugeni yo he montado 7.5m con una JP110L x-cite 66,5cm de manga y la verdad que la tabla funcionaba perfectamente con esa vela. Ningún spinout, eso sí para esa vela en lugar de utilizar la aleta de origen de 32cm usaba una de 38cm freeslalom

La misma aleta que llevaba la Fe XTC 115L el día que la probaste, esa aleta es 2cm mas larga que la alerta máxima recomendad, por eso la tabla es menos nerviosa, pero gana en salida al planeo y velocidad.

Con una aleta más corta el comportamiento de la tabla cambia bastante.

El spintout también depende mucho de la técnica, yo he mejorado un poco últimamente y cero spintouts. Si el viento está justo al llevar poca velocidad también es mas propenso el spintout.

La siguiente prueba que quiero hacer es:

XTC 115 con vela 7.5m y aleta de 32cm (la de origen)

RRD 110L freevawe con vela de 7.5m

De todas las que comentas a mi también me gusta la naish global, es de 110L y admite 7.5m, ademas viene con dos aletas una de 28 y otra de 36cm
 
Company has pensat en l'eslalom? per que una 120 d'eslalom i a volar. I quan estigui per 6 la de 90 i punt.
 
Salvi, perdona però discrepo un mica "de bon rollo" jo pesi 79Kg i tinc una jp slalom 104 i la monto amb 7.7 i vaig la mar de bé. això si, haig de comprar-me una aleta de 39 (ara 34)

si us heu de comprar alguna cosa de freeride, jo agafaria una oriantada a slalom o una d'slalom pur. ja que freeride només és anar i tornar doncs que sigui ràpid no??? jo pensi així!!
 
ILtimament m'estic decantatn mes cap als 110 L he vist tests de AHD 113 que la deixen molt be, , referent a la naish global 110 el problema es que no tinc cap referencia , cap test. el tema slalom no m'acava de seduir gaire, soc un cul inquiet sobre la taula, si pujo a 120 i la taula es molt estable per aixo ja tinc la 160 que te una linea que pasa molt bé el chopi, de fet m'jha sorpres bastant , el que te es que va sobre rails ( segurametn per l'aleta de 52 [ojos2] [ojos2] [ojos2])
Gracies a tots
salutacions
 
Hoy por fin he probado el slalom: Tabou Manta 125L del 2008 con vela V6 de 7.5m

Ha estado genial!!!!! solo planeaban los que iban con formula y yoooooooo

Viento entre 9 - 12 nudos de media.

Es otro mundo, a ver si hago un pequeño report. Eso sí es ir sobre raíles pero planea enseguida.
 
doncs si , de moment la ahd de 113 es la que te mes punts,pero ara m'han ofert una ST de 110 freeride , encar no tinc fotos, es mes economica pero ja veure, la ahd es un esforç economic per potser es la que més m'agrada, es una decisió complicada, tens por de cagar-la [muro] [muro] [muro], Espero que per la trovada ja tenir-la [bow] [bow] [bow] [bow] [platano2] [platano2] [platano2]
 
si per aixó, es de segona mà, estic pendent de rebre fotos, estic impacient, ja us ho fare saber. la veritat es que aquesta ahd m'agrada bastant, per cert que sabeu de les RRD?
Salutacions
 
Volver
Arriba