térmics Roses vs Pals

jose v8

Totalwind Addicted
Mensajes
285
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Hola,

algú que em pugui informar si els tèrmics estiuencs, o sigui marinades, són iguals o diferents entre les platges de Golf de Roses i les del Golf de Pals.

Gràcies
 
No se si hi ha estadistiques fiables al respecte, peró jo crec que el lloc per els termics per excelencia sobre tot al estiu, es Golf de Roses, quant mes a prop de la zona Ampuriabrava millor, es a dir, platja de la Rubina o La Gola, encara que a Pals, tirant cap a L'Estartit també entra be, pero no tant....
 
Jo només conec la zona del Riuet (la balena alegre) i allá la vela que més navego les marinades és la 7.5m. ¿Pot ser que a la zona de la Gola/Ampuriabrava entri més forta que en el sud del golf de Roses?

¿algú més que pugui comparar marinades entre Roses i Pals?
 
En teoria Pals entra una mica abans pero mai comparable amb el Golf de Roses, que hi ha menys vent a Roses o Ballena alegre no hontinc clar.
 
jose v8 dijo:
¿Pot ser que a la zona de la Gola/Ampuriabrava entri més forta que en el sud del golf de Roses?
Muchas teorias (direccion, temperstura del agua...) pero que sepa solo una conclusion: depende del dia! (O del año etc).

Tambien depende del momento del dia, como todo termico la direccion cambia con el sol, aponentandose a medida que avanza el dia... Pero solo es uno de los factores...
 
Crec que a pals esta mes ratxejat i el aigua mes plana (amb sud).

Per saber on bufa mes de Sant Pere el mes important es el factor: "on estas" normalment bufa mes a l'altre banda... comprovat :) [muro]
 
Volver
Arriba