Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Enrike dijo:Yo creo que si uno esta lejos de la orilla abandonar el material y tratar de regresar nadando es un error ya que si uno se agota puede complicarse realmente la cosa.
Es mejor esperar a que pase otro windsurfista o algun barco y hacerle señales para que nos ayude.
fatsurfer dijo:jo he fet una cosa, a veure que os sembla.
he agafat un mòbil vell i he comprat una tarjeta prepagament 10 eur.
si el mòbil es perd o es mulla, no passa res.
vaig anar al decartón i em vaig quedar una motxila petita tipo camel bag (15 eur) de ciclista.
a dins i portare aigua,una peça de fruita, una corda,un peu de mastil i el mòbil amb una funda estanca.(si la trobo)
a mes, com no, per si de tant de fer esport, em marejo; portare un parell de cigarrets i un encenedor. je je
això de portar el mòbil a sobre es una gran idea, sempre pensem en "i si trenco el material......." pero tambe hauriem de pensar en que ens podem trencar algo nosaltres mateixos, i si tens la sort de poguer trucar a alguna persona de la platja o qui sigui, doncs collonut.
be, vaig a veure on s'amaga la funda estanca dels pebrots.
bon vent!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.