¿Spot "light" con tramontana fuerte?

A mi ni mucho menos es que me salgan solas las trasluchadas pero me salen bastantes, con todo y con eso la mayoria de veces no me doy cuenta y estoy muy lejos. A la que te lanzas en velocidad punta se recorren muchos metros.

Enrike dijo:
Yo creo que si uno esta lejos de la orilla abandonar el material y tratar de regresar nadando es un error ya que si uno se agota puede complicarse realmente la cosa.

Es mejor esperar a que pase otro windsurfista o algun barco y hacerle señales para que nos ayude.
[neng]

totalment d'acord, però et pot passar com al meu cunyat que va ser el material que el va abandonar a ell, després d'un mal jibe, el material el tenia a més de 100 mts allunyant-se molt ràpid, i el va perseguir una estona, però cada vegada el material estava més lluny i a més l'estava allunyant de la platja, per tant no va tenir més remei que tornar nadant.

per això Port és un bon spot de tramontana, pq primer no pots fer grans bordos, segon, els bordo generalment els fas força en paral.lel a la platja i a més el vent i el mar et porta cap allà.

per cert ahir va començar a entrar tramontana, força ratxejada, al migdia estava per 5,5 després es va tapar i va parar i m'han dit que cap a les 18:00 va tornar a pujar per 4,7. Avui s'espera que estigui més fort i constant.

jo he fet una cosa, a veure que os sembla.
he agafat un mòbil vell i he comprat una tarjeta prepagament 10 eur.
si el mòbil es perd o es mulla, no passa res.
vaig anar al decartón i em vaig quedar una motxila petita tipo camel bag (15 eur) de ciclista.
a dins i portare aigua,una peça de fruita, una corda,un peu de mastil i el mòbil amb una funda estanca.(si la trobo)
a mes, com no, per si de tant de fer esport, em marejo; portare un parell de cigarrets i un encenedor. je je
això de portar el mòbil a sobre es una gran idea, sempre pensem en "i si trenco el material......." pero tambe hauriem de pensar en que ens podem trencar algo nosaltres mateixos, i si tens la sort de poguer trucar a alguna persona de la platja o qui sigui, doncs collonut.
be, vaig a veure on s'amaga la funda estanca dels pebrots.
bon vent!!

fatsurfer dijo:
jo he fet una cosa, a veure que os sembla.
he agafat un mòbil vell i he comprat una tarjeta prepagament 10 eur.
si el mòbil es perd o es mulla, no passa res.
vaig anar al decartón i em vaig quedar una motxila petita tipo camel bag (15 eur) de ciclista.
a dins i portare aigua,una peça de fruita, una corda,un peu de mastil i el mòbil amb una funda estanca.(si la trobo)
a mes, com no, per si de tant de fer esport, em marejo; portare un parell de cigarrets i un encenedor. je je
això de portar el mòbil a sobre es una gran idea, sempre pensem en "i si trenco el material......." pero tambe hauriem de pensar en que ens podem trencar algo nosaltres mateixos, i si tens la sort de poguer trucar a alguna persona de la platja o qui sigui, doncs collonut.
be, vaig a veure on s'amaga la funda estanca dels pebrots.
bon vent!!

No sé si és molt comode portar la motxila, jo porto una aquapac, amb el móbil, 10 euros i les claus del cotxe. Me la poso sota el trajo de neopré o aquests dies sota la camiseta licra i no molesta gens.

me la vaig comprar per nadal i en el que porto d'any hi he navegat sempre i no m'ha entrat aigua, i tot funciona perfectament.

Volver