Setmana del 13 al 17 nov

Arg! No se separar mensajes desde el tapatalk.

Anda Ser, no seas vergonzoso y crea un hilo nuevo para esta semana. Q este es del 13 al 17 :)

En linea del que diu el johny jo crec que és defensable el que fan els guardies urbans mal que ens pesi. Encara que no sigui legal és força lògic.

El febrer passat a Pas de la Casa esquiant vaig coincidir amb la nevada de l'any. Feia un vent i una nevada de dos parells de collons, el poble colapsat de neu, carreteres tallades i evidentment l'estació tancada. Un iluminati va decidir que ell era mes valent que ningu i va decidir que ell aquell dia esquiava, i va fer via amunt amb esquis a l'esquena. El resultat va ser que quan era pujant no hi havia collons ni de seguir pujant ni de baixar. Evidentment un equip de rescat va acudir en ajuda i el fet no va ser mes que un susto d'aquest senyor (que no se si era expert o no, i si anava ben equipat). Els tios que el van anar a rescatar es van jugar la vida i podrien haver palmat en qualsevol de les multiples allaus, no crec que sigui just que hagin dassumir aqest risc perque l'iluminati va decidir pujar.

El que em refereixo es que quan algu es fica a l'aigua en aquestes condicions el policia no sap si aquell tio sap realment el que esta fent o es un temerari. Conec més d'un domingero del surf de la barceloneta que sha endut sustos bons en condicions com les del finde.

Esta clar que tothom es lliure de fer el que vulgui, pero sense ficar en risc la vida dels altres i sabent molt be que ets capaç de domimar aquelles condicions concretes.

A mi me queda claro que el poli no tiene ni puta idea de nada en este caso.
Y es normal, entiendo que no esta formado para ello.
Si un guardacostas me dice que no puedo salir no saldre, porque saben de que hablan.
Ya me diras tu como lo harian en el oceano si cada vez que hay olas de 2m prohiben salir al agua.... ( no va por nadie!! El "tu" es general!).

andreubcn dijo:
En linea del que diu el johny jo crec que és defensable el que fan els guardies urbans mal que ens pesi. Encara que no sigui legal és força lògic.

El febrer passat a Pas de la Casa esquiant vaig coincidir amb la nevada de l'any. Feia un vent i una nevada de dos parells de collons, el poble colapsat de neu, carreteres tallades i evidentment l'estació tancada. Un iluminati va decidir que ell era mes valent que ningu i va decidir que ell aquell dia esquiava, i va fer via amunt amb esquis a l'esquena. El resultat va ser que quan era pujant no hi havia collons ni de seguir pujant ni de baixar. Evidentment un equip de rescat va acudir en ajuda i el fet no va ser mes que un susto d'aquest senyor (que no se si era expert o no, i si anava ben equipat). Els tios que el van anar a rescatar es van jugar la vida i podrien haver palmat en qualsevol de les multiples allaus, no crec que sigui just que hagin dassumir aqest risc perque l'iluminati va decidir pujar.
I
El que em refereixo es que quan algu es fica a l'aigua en aquestes condicions el policia no sap si aquell tio sap realment el que esta fent o es un temerari. Conec més d'un domingero del surf de la barceloneta que sha endut sustos bons en condicions com les del finde.

Esta clar que tothom es lliure de fer el que vulgui, pero sense ficar en risc la vida dels altres i sabent molt be que ets capaç de domimar aquelles condicions concretes.

Doncs que et demanin un titol, ja me'l treure. Pero saps quin es el problema, ES QUE AIXO NO DEPEN DE ELLS, DEPEN DE MARINA. Pixen fora de test. A mes, els que donen problemes quan hi ha temporal son el curiosos que s'acosten als espigons i els banyistes a l'estiu. Surfistes mai i windsurfistes gairebe mai. Aixo es el que passa quan algu vol possar ordre en alguna cosa que no enten, que pixa fora de test.

Lo divertido es cuando luego ves reclamos de la cuidad condal con surfistas jajaajaja
Con la de pasta que hay en esta cuidad, podrian pagar a unos cuantos socorristas todo el año y que vigilen los spots de surf (ya no digo de winsurf) si tan grave problema de seguridad es, en lugar de enviar 20 agentes a sacar 5 tios del agua...

Que te saquen del agua es como que se vayan a el Prat a no dejar despegar aviones porque esta nublado. Sencillamente no es su ambito.

Y si quieren saber lo que es mal tiempo que se pasen por Pals un dia de los duros. Aun no han tenido que venir a sacar a nadie. Y si un dia tienes un problema ahi, o te sacas tu u otros windsurfistas, ningun helicoptero ni lancha lo hara.

El tema se ve que se complicó. Me contaron (brevemente por Wsap) que vinieron la Urbana a echarlos fuera. Ellos se quedaron flipando, salieron, hablaron con ellos y les prohibieron volver a entrar. Volvieron a entrar y se ve que se pusieron chulos con amenazas.

Total, que mis colegas salieron del agua, tiraron un poco mas hacia la Base y los urbanos se piraron. Hay que joderse...

Jo segueixo insistint. Aixo shauria de solucionar amb una asociacio explicant la situacio al ajuntament i asegurantse q aquests responen. Negociar sobre una taula de despatx i no amb un munipa a la platja.

Aqui no hi ha tradicio surfera o wind com per a q les administracions entenguin. Si es vol cambiar, sha de negociar.

[fcp]
la estructura administrativa de este pais no esta preparada para admitir la participacion ciudadana
y menos la de 4 iluminados [meparto]
es mas facil prohibir y no hacer nada [muro]

Estic amb l'Eric. Potser no m'he expressat bé, jo no defenso que sigui la manera de fer les coses, pero entenc que es faci aixi ja que no hi ha una altra eina per regularo, i l'ajuntament per evitarse problemes prohibeix. El que shauria de fer es buscar una manera de regular això.

Volver