Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
andreubcn dijo:En linea del que diu el johny jo crec que és defensable el que fan els guardies urbans mal que ens pesi. Encara que no sigui legal és força lògic.
El febrer passat a Pas de la Casa esquiant vaig coincidir amb la nevada de l'any. Feia un vent i una nevada de dos parells de collons, el poble colapsat de neu, carreteres tallades i evidentment l'estació tancada. Un iluminati va decidir que ell era mes valent que ningu i va decidir que ell aquell dia esquiava, i va fer via amunt amb esquis a l'esquena. El resultat va ser que quan era pujant no hi havia collons ni de seguir pujant ni de baixar. Evidentment un equip de rescat va acudir en ajuda i el fet no va ser mes que un susto d'aquest senyor (que no se si era expert o no, i si anava ben equipat). Els tios que el van anar a rescatar es van jugar la vida i podrien haver palmat en qualsevol de les multiples allaus, no crec que sigui just que hagin dassumir aqest risc perque l'iluminati va decidir pujar.
I
El que em refereixo es que quan algu es fica a l'aigua en aquestes condicions el policia no sap si aquell tio sap realment el que esta fent o es un temerari. Conec més d'un domingero del surf de la barceloneta que sha endut sustos bons en condicions com les del finde.
Esta clar que tothom es lliure de fer el que vulgui, pero sense ficar en risc la vida dels altres i sabent molt be que ets capaç de domimar aquelles condicions concretes.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.