setmana 18-24 novembre

Ja fa dies que no pillo per mandra de moure.m... diumenge al nord?

Afirmatiu Dani, si vols onades a Pals, si no sant pere/sant marti.

I raxes de 40 nots, vamos, pa velillas de 3.5-3.7 i 8-10º pa neopreno de 6...!
Sino dissabte vine al Prat o Vilanova home, onades mes accesibles, i temperatures mes "normals" entre 12-15º, no la rasca del nord, i diumenge Riumar, menys raxejat i més caloreta, ja saps lo que deia la Carrá.... pal sur que se pasa mejor [meparto]
Ara en serio, algú te pensat anar al Prat dissabte? Jo m'apuntaria, per proximitat i si les condicions son les de la previ actual...

El Prat amb offshore? Crec k no es lo millor no? Jo diumenge no crec k pugui

Osties, que ho he vist malament aquest matí.... Segons el model WRF9 del gurú, que diuen que es el que mes encerta, hi haurá vent mitjanet a Kastas, però de NW i amb la emociò es veu que he interpretat gregal... Sorry... [aiba]
Aixi en tot cas hauria de ser Riumar per buscar algo menys raxejat i fred... O parriba, como los valientes...!!!

Al prat con este parte tendras olas para surf, sin vela.
Este finde no puedo pero el lunes nos vemos en pals, si aguanta la previ y no hay demasiado nieve xD

Doncs a mi em sembla, i se q no soc l,unic, q el wrf9 exagera les previs.
El wrf27 s'ajusta mes.

Bueno, tant un com l altre donen 20/25 nussos i 12-14 graus, coi, encara que sigui una mica off shore, no hi hauria manera d aprofitar-ho aixó....?
No se, a kastas mateix, o garraf, potser siitges, o be Badalona, que mira mes al est, encara que la previ es una mica menys, bueno el WRF27 també dona 20i /25 nusos, no sé, pero alguna manera de no haver de fotre la kilometrada per anar a buscar 30/45 nusos i 8-10 graus...???

johnysurf dijo:
Bueno, tant un com l altre donen 20/25 nussos i 12-14 graus, coi, encara que sigui una mica off shore, no hi hauria manera d aprofitar-ho aixó....?
No se, a kastas mateix, o garraf, potser siitges, o be Badalona, que mira mes al est, encara que la previ es una mica menys, bueno el WRF27 també dona 20i /25 nusos, no sé, pero alguna manera de no haver de fotre la kilometrada per anar a buscar 30/45 nusos i 8-10 graus...???
+1. Jo ara mateix tambe prefereixo 20-25 a 30-35...

jo tirare cap al delta dissabte... [windsurfing.gif] aquest cop vaig amb la 3,7 com toca... tensadeta, l ultim cop no vaig poder per culpa del allargo que era masa llarg y no em deixaba tensarla be!

En kastas puede entrar con frio y tramuntana fuerte arriba (digo sin mirar la previ), pero entiendo que de NW racheado racheado. Los locales lo sabran mejor...

Yo voy pal sur también, como la Rafaela, a ver si hay suerte y cuadra todo bien esta vez...

Hoy estaba bien Trabucador, aunque a ratos racheado:

vela de 5.5 y 122 l, para un peso de 109 kg y 1,96. Creo que hubiera podido ir con 6.2 [muro] , pero mañana habrá más que parece que vuelve a rascar NW. Allí estaré por la mañana [neng]

Había 5 kiteros y yo, y bastante frío.

Hoy en Pals 4.0 - 4.2 bastante bien con 74l. Olitas buenas, no muy grandes pero ordenadas. Frío pero soportable con capucha. Mañana más. Por allí andaban el pitufo surfero y pingpong. Com ha anat nois? Jo m'ho he passat be.

ayer domingo 4,5 74lts a ratos bien a ratos mejor
casi 4 horas sin parar ni para orinar
la unica pega.....
es que ahora quieres mas [meparto]
otra muesca para el quad [heavy]

silent dijo:
Hoy en Pals 4.0 - 4.2 bastante bien con 74l. Olitas buenas, no muy grandes pero ordenadas. Frío pero soportable con capucha. Mañana más. Por allí andaban el pitufo surfero y pingpong. Com ha anat nois? Jo m'ho he passat be.

Molt bé. Per fi un Pals de més de 3.5. I a la tarda? I avui?
Je,je. Si de cas, "papá pitufo", que avui no m'aguanto els pets.

El post "compartir viatge...", genial. Al final 3 en el cotxe de pingpong. Triple estalvi d'€ i d'emissions...i coneixent gent interessant.

Salut a tots.

sos4l dijo:
Avui pals be, 4.2 y 77l un pals "friendly"! Tota la tarde surfejant!!

+1, aunque algo más cargado de vela,4.5. Estaba muy bueno, un rato buenas olas de forma, tamaño y longitud. Como dice ping pong, lo malo es que te cogen ganas de mas.

Y si hace falta alquilar un minibus por el exito del post "compartir despese" pues se alquila!! Estaria bueno, un bus surfero!!! [qpasaneng2]

Volver