Setmana 1-6 juliol

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
Sembla que demà dimarts i dimecres hi ha garbí guapu a Pals.

A la Costa central es manté aquest tèrmic suau que permt planejar amb vela gran i volum. Tinc la sensació que es mantindrà tot el mes així... qui no navega és perquè no vol! [saludo]
 
salvipardas dijo:
Sembla que demà dimarts i dimecres hi ha garbí guapu a Pals.

A la Costa central es manté aquest tèrmic suau que permt planejar amb vela gran i volum. Tinc la sensació que es mantindrà tot el mes així... qui no navega és perquè no vol! [saludo]

Home,aixo de no voler........jo personalment si que vull navegar pero amb els examens a sobre....no m'ho puc permetre,una vegada hagi passat els examens,(tant si el paso com si el paso,no n'hi han mes opcions)sortire mes a navegar,i quan comenci (aixo intentarem)a treballar,suposo que un parell de dies tindre festius,o mes,qui ho sap?nomes em queden tres dies,i com li he dit a l'€nrique convidare a uns quants a red bulls a veure si aixi us apropeu a mi,si no es amb red bulls ni em veieu,jejejeje,normal,si quan sortiu jo encara estic montant la segona vela!!!!!.

A veure si pel meu aniversari ja he aprovat!!!!!em queden encara uns 12 dies,jejeje, [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [chulo] [chulo] [ola] [ola] [borrachos] [borrachos] [copas] [copas] [bow] [vomiton] [vomiton] [copas] [popcorn] [smilie=drink.gif] [smilie=drink.gif] [smilie=drink.gif] [smilie=drink9.gif] [smilie=drink9.gif] [smilie=drink9.gif] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=clap.gif]
 
si algu es passa per sant feliu yo estare alla treballant, a lescola de vela F3
sort amb les navegades!!!
 
bueno jo ja he acabat exams. Peò el garbi per aki esta molt xungo, tots els dies es queda en uns 10 nusets i d'aqui no passa..

Bueno ara parlare poc, que amb el curro i tot a l'estiu hem conecto molt poc.

En una mica de sort potser entra mestral dijous a riumar (intentare escaquejarme de curro)
 
Me alegro mucho, este viernes hay previ de un buen garví en windguru en Barcelona- castelldefels.

Otra vez me traeré el material al curro y a las 15.00h iré para castefa a ver que tal, si alguien se anima quedamos en un sitio concreto por ejemplo delante del marítimo.
 
salvipardas dijo:
Estic fffaaaarrrt de navegar... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja podria parar algun dia aquest vent!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avui mega chopy brutal session amb 6.5 a mort!

Si es que nos quejamos de vicio jajajaja [qmeparto]

Y hoy creo que hoy maaaaaaaaaaaaas, de hecho algo que nunca habia visto en Barcelona, son las 9:33 de la mañana y estan soplando 7kn de Sur con rachas de 9kn!!!!!!!! [ojos2]

Pero hoy me toca currar [crybaby] escaparme dos dias seguidos no me lo permite mi conciencia [muro]

A ver mañana jueves. [platano2]
 
A mi si! [big-laugh] [big-laugh] a veure si aquesta vegada quadra.....
 
salvipardas dijo:
Q tal una trobada a Castelldefels aquest divendres... us va bé?

Al Péndulo?

A mi tambe,ja haure acabat al menys alguns examens i estare esperant els resultats.

A quina hora i on?
 
A Platja d'Aro no tenim tanta sort amb el vent, a més aquest any l'ajuntament a multiplicat X6 el preu per posar el canal nàutic a la zona del SUN TOWER (fins any 2006 cost 0€, any 2007, 600€ i per aquest any 3.600€) i per suposat no hi ha carril.
Ahir dilluns van aparèixer els municipals amenaçant de confiscar el material i multes de fins a 3000€, si no aconseguim solucionar el tema, s'haurà de fer algún tipus d'acció com una mani o concentració, ja seguiré informant, per tal de poder fer força pinya.
Fins aviat. i gaudiu d'aquestes condicions els que pogueu.
 
Jo per poc que pugui m'hi apunto tb.

Em sembla vergonyós, intolerable............ que es permeti la massificació de badies tan petites i fràgils com la de S'Agaró per tota mena d'embarcacions motoritzades... que facin desaparèixer platges per construir ports esportius i complexos residencials de luxe al seu voltant (cas de platja d'aro)..... i que a nosaltres, windsurfistes, que som una minoria que no fa cap mal, no ens donin cap facilitat....... per practicar i fomentar el nostre esport, un esport que és un model de respecte al medi ambient i civisme!

Caldria fer un seguiment del problema, Narcís, i obrir un tema en aquest mateix fòrum.

salvi
 
Wenu per divendres i dissabte sembla que ve garbinassu històric a barna. Kina pena que men vaig avui de viatge [crybaby]

Disfruteu i si podeu feu un report!!

[saludo]
 
Volver
Arriba