Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ericP dijo:¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?
Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara....![]()
Lo mismo!Enrike dijo:ericP dijo:¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?
Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara....![]()
Yo es que ahora uso grupos de whatsapp y telegram para comunicarme pero sigo navegando igual que siempre, si alguien quiere entrar en el grupo de telegram que me pase su móvil y lo agregamos.
fersan dijo:Ja existeix el tapatalk pels movils, ja es lliure.
aixi de sobte, doncs que la pròpia gent de Castelldefels va a Vilanova quan llevant.johnysurf dijo:quin inconvenient hi ha a Castelldefels amb llevant...?
A Comarruga a sotavent del port? Tipo Vilanova?silent dijo:Ahir condicions hawaianes a Comarruga: vent side, onades ordenades, ben formades i separades. Una passada. Perquè l'aigua era marron, estava núvol, el vent era d'esquerres i portava el neopreno d'hivern, si no m'hagues cregut que estava a Maui. A Segur de Calafell també estava be, pero sembla que no tant. Quina llástima que hi hagin tan pocs díes com aquest.
arm dijo:A Comarruga a sotavent del port? Tipo Vilanova?silent dijo:Ahir condicions hawaianes a Comarruga: vent side, onades ordenades, ben formades i separades. Una passada. Perquè l'aigua era marron, estava núvol, el vent era d'esquerres i portava el neopreno d'hivern, si no m'hagues cregut que estava a Maui. A Segur de Calafell també estava be, pero sembla que no tant. Quina llástima que hi hagin tan pocs díes com aquest.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.