Riumar ! Hivern 2009-2010

marc dijo:
a les dos de la tarde per la zona del faro de la marquesa m'han informat que estava bufant de 16 a 20 nusos mes o menos de nw ... dema a primera hora a l'aigua
Com si arriba al far de la Marquesa?

Ha estat molt be no? el bordo fins a l'illa de buda espectacular.

marc dijo:
hola menorquidaigua!! jo soc un habitual, aquest finde pinta malament pero hi ha alguna posibilitata de que entri un mestral per vela grosa i segurament que a primera hora del mati.
http://www.windguru.com/es/index.php?sc=4904
si el vent entra molt aponentat et recomano que vagis a navegar a la marquesa o a la punta del fangar.
em dic marc, tinc un ford escord blau, ok!

ei bones marc ! jo encara estic per MENORCA , el dia 2 arribaré a l'ametlla i perfi seré per allà . espero que comenci a entrar el mestral i no pari fins l'abril !!! [neng] hi ha que estrenar material nou !! [ojos]

Ens veiem aviat gent !! [culo2]

Carlos

Menorquidaigua

companys !!! em sembla que dema mati fins les 12 tindreu bon vent, segons el windguru 22 nusos constants amb rafagues de 31 nusos ! jo no arribare a temps [crybaby] aprofiteu i ja explicareu com ha anat la sessió. en breu us penjare fotos de com anava la furgo de carregada [big-laugh]

bon vent i no us feu mal !! [qpasaneng2]

Vins aviat !!

Bones gent !! heu navegat avui mati ?? aquesta tarda he passat per riumar a fer una volta 😁

Ens veiem aviat amb el proxim mestral [qpasaneng2]

avui jo e navegat amb 5.3 a la desenbocadura durant una hora, de 9 a 10 amb onada dun pam XD!!
per cert me olvidat el neopreno i larnes a riumar e tornat per recuperarlo pero ja se lhavia emportat algu si algu sap alguna cosa que minforme moltes grasies
el neopreno es un neilpryde serie 4000 npx 53 talla48 del 2007 i larnes es un neilpryde wave automatic de color negre talla M del 2007
ens veiem a laigua!!!

wep wep wep wep !!! [sing] que sembla que el mestral treu el cap el diumenge !!!! avere si es compleix i es multiplica i tenim 60 dies de mestral NON STOP ! [platano2] jajajaj

vinga a seguir alerta i anem comentant !!

segons windguru la tramontana s'enredereix fins dimarts [crybaby]

no ens posem nerviosos !jajajaja Ja sabem que els gurú canvia la seva prediccio 4 vagades cada dia [loco]

De moment la predicció: WRF 9km ja dona per divendres mati força 5 amb rafagues de força 7 !! encara hi ha esperança !! i si per dimarts també en donen , amb sort tindrem vent de divendres a dimarts - dimecres :mrgreen:

Sort i a esperar [bonk]

RIUMAR --> el WRF 9km ja dona vent per divendres mati 7 a 10 i dissabte !! [ojos] !!!

Hola a todos. A ver si me podéis orientar algo. Esos nueve nudos de mistral que dan de sábado a lunes por las mañanas en Riumar ¿en cuánto se pueden quedar? Lo digo porque la componente es buena, y la modificada del viernes da rachas de veintitantos nudos.

Gracias de antemano, y un saludo.

Hola DAni !! en la prediccion WRF 9km dan entre fuerza 5 -7 y yo espero personalmente podamos navegar con 5 metros o menos. No soy un avitual de toda la vida de Riumar , pero si que se que siempre sopla más de lo que marca el Gurú .

:mrgreen:

Yo ire el viernes por la mañana , espero estar ahi a las 08:00 montando ya . Nos vemos

dema cap a riumar !!! a les 8 espero ser per alla , qui s'apuntaa?????? digueu coses !!

Gracias, Menorquidaigua. Mañana decidiré si voy al delta, o tiro para Tarifa.

Un saludo.

voleu dir que dema mati navegaré tot sol ??? [aiba]

Va ningú s'anima ???!!!

Volver