Quedada setembre '09

Hola , jo a traves del google maps he cercat les coordenades i les he posat al navegador crec que son aquestes N42.17709º i E3.11049, per cert si a les 15h no he arrivat es que no ho eren [meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto].
Fins demà [saludo] [saludo]
 
Hola marta, bienvenida al foro.

Sí también viene Neus

La previ es que soplara tramontana fuerte/media, aflojará un poco al mediodía, por lo tanto trate material pequeño.



Martawinds dijo:
Que tal? soy nueva en esta zona y he encontrado este foro. Parece que mañana hará bastante aire, no? yo si puedo iré a san pere , a ver si encuentro esto del tropicana i así empiezo a conocer a gente de por aquí [saludo]
Por cierto, la tramontana como sopla? qué material me recomendáis? i cual és la prevision para mañana? (es que no me conozco la zona), y hay alguna chica más, és que me da un poco de cosa estar sola...jejej

Bueno pués a ver si nos vemos mañana en el agua!!
 
Lluís, si pugeu de Barcelona, per l'autopista AP7, heu d'abandonar l'AP7 per la sortida 5 (passat Girona).

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=barcelona&daddr=sant+pere+pescador&hl=en&geocode=&mra=ls&sll=42.214788,3.082352&sspn=0.085182,0.220757&g=sant+pere+pescador&ie=UTF8&ll=42.236652,4.932861&spn=2.724669,7.064209&z=7

Trobareu un peatge i de seguida una indicació direcció Sant Pere (cap a l'esquerra).

Un cop a Sant Pere, direcció platges i ja trobareu indicat el càmping Àmfora, diria que no cal entrtar-hi pas, sinó bordejar-lo, com es veu al mapa.

Jo m'he perdut per allà mil vegades, però tampoc em se la ruta al milímetre.

Fins demà!

salvi
 
Estic al Aquarius al costat de la QUEDADA.
Desde les 22:00 esta soplan Tramontana no molt forta, dormo en una caravana y cuan clareigi si esta soplan sere el primer en entrar al aigua.
Per la previ val mes aixi ja que no crec que duri molt.
Ha navego amb Neilpryde Combat's 2009 y porto casc negre amb calevara, jo vindre navegant, ja que estic al costat.

Bon vent pels que matinin.
 
bufffffffffff de moment sembla que no hi ha gaire, i ja hauria d'estar enxufat. [crybaby]
 
Kikeaudi ¿esta soplado ahora mismo? parece que el tema ha bajado bastante ¿verdad?

kikeaudi dijo:
Estic al Aquarius al costat de la QUEDADA.
Desde les 22:00 esta soplan Tramontana no molt forta, dormo en una caravana y cuan clareigi si esta soplan sere el primer en entrar al aigua.
Per la previ val mes aixi ja que no crec que duri molt.
Ha navego amb Neilpryde Combat's 2009 y porto casc negre amb calevara, jo vindre navegant, ja que estic al costat.

Bon vent pels que matinin.
 
Bé, dissabte vaig arribar sobre les 11:30 (una miqueta tard) del matí a Sant Pere al Tropical Beach, i crec que ja no hi havia ningú, imagino que veu pujar cap a Port de la Selva ja que crec que bufava mes. Al final a Sant Pere varem poder navegar des de les 15:00 fin les 19:00, va estar força bé.

Ja en veurem la propera!!!

Salutacions
 
jo vaig pujar a stpere, al riuet a les 9, pero en vistes de que estava com un plat, vaig marxar cap a leucate, i vaig navegar tot el dia amb 4.5 pasat!!
 
Si, al final a les 11:00 vem decidir de pujar a Port. Es va navegar tot el dia, poder no tant fort com a Leucate, pero ba estar molt b.
 
atomant amb quin material a sant pere ... pq el busca marcava molt poc 13-14 de mitjana. Amb picos de 18.

Jo si marca aixo no hi vaig pero igual amb 6.5 es pot navegar. es per saber-ho per una altre vagada!


Salut!
 
Volver
Arriba