Possible garbí dissabte tarda a la costa central

gemma79

Totalwind Addicted
Mensajes
328
Puntos
0
Estic veient que dissabte tarda-diumenge sembla que pugui entrar algo de garbí a la costa central, no? Tant de bò, i així no m'hauria de desplaçar fins a St Pere ...
 
Posarem el Ciri més gran perquè així sigui [smilie=worship2.gif] . Aquesta setmana ja son 2 dies que sembla pero NO! I ja tinc preparat el cos per empassar-me mig mediterrani tot intentant avançanr amb el watersatart a dins
 
Lo de Malgrat sembla clar, Palamós potser una mica millor, però en aquestes époques imagino que deu ser inaccesible per la afluència de estiuejants (¿algú m'ho pot confirmar?, ja tinc ganes que acabi l'estiu...). Igual dormo "por ahi" i diumenge a la tarda m'acosto a la Franqui, que tinc un mono de vela petita... a veure si ens veiem a Malgrat!
 
silent dijo:
Lo de Malgrat sembla clar, Palamós potser una mica millor, però en aquestes époques imagino que deu ser inaccesible per la afluència de estiuejants (¿algú m'ho pot confirmar?, ja tinc ganes que acabi l'estiu...). Igual dormo "por ahi" i diumenge a la tarda m'acosto a la Franqui, que tinc un mono de vela petita... a veure si ens veiem a Malgrat!

He estiuejat a Sant Antoni durant 20 anys i ara en fa uns quants que només hi vaig algun cap de setmana d'estiu a veure la família. Avui hi vaig a passar el cap de setmana, però hi aniré sense material. Potser en llogo allà.

Bé, el que interessa: sempre hi ha hagut un aparcament a davant de platja que els windsurferos no he vist que coneixin. La gent que hi va sempre sol sortir de Torre Valentina. Però aquest lloc m'imagino que estaria bé per nosaltres (quan feia wind a Sant Antoni tenia el material allà i no em calia aparcar. O sigui, que no l'he provat mai).

A l'hivern seria un bon lloc segur. Ara l'estiu no sé si hi ha boies per sortir. Però el club de vela Sant Antoni és a prop (veure segon mapa) i allà m'imagino que hi haurà boies.

Per aparcar ara a l'estiu s'hi ha d'anar ben aviat. Avui a la tarda confirmaré si el lloc existeix (ves a saber si aquest hivern hi han fet obres, o alguna altra cosa). Però a google maps encara hi surt.


Perquè us en feu una idea de com anar-hi: per la carretera general, venint de Barcelona, no se surt per la sortida de Sant Antoni. Es continua i se surt per la de Palamós. Allí, en lloc d'anar cap a Palamós, agafes direcció Sant Antoni i, per tant, hi entres pel nord (de fet, per l'est), en lloc de pel sud. Al primer semàfor, a l'esquerra. I al primer trencant, a l'esquerra un altre cop. Al final, a 100 m, hi ha l'aparcament a ran de platja, que es troba just per sota de la carretera general. El lloc és molt a la vora de Palamós i els bordos es fan per dins la badia. El vent hi peta fort, ho sé per experiència. Potser més que a Torre Valentina i tot, perquè allà està més a recés del garbí (jo no he sortit mai de Torre Valentina, però sí que hi anava passejant i hi ha un punt, al mig de Sant Antoni, a partir del qual el vent baixa força)

L'aparcament és aquí:
http://maps.google.es/maps?q=google+maps+sant+antoni+de+calonge&hl=ca&ll=41.848881,3.113894&spn=0.000772,0.001206&sll=41.849005,3.109069&sspn=0.049422,0.077162&gl=es&t=h&z=20


El club de vela és el que hi ha a la dreta del següent mapa. Es distingeix perquè hi ha les embarcacions de color blanc.

http://maps.google.es/maps?q=google+maps+sant+antoni+de+calonge&hl=ca&ll=41.848553,3.115327&spn=0.003089,0.004823&sll=41.849005,3.109069&sspn=0.049422,0.077162&gl=es&t=h&z=18
 
Acabo de visitar l'spot que us deia de St. Antoni. El lloc és perfecte...per l'hivern. Ara és zona blava i, a més, les boies del nàutic queden massa a dins la badia i els bordos, des del nàutic, serien molt curts. Però des de l'aparcament el bordo seria perfecte.
Una altra possibilitat ara a l'estiu seria anar a pa zona blava, muntar, i aparcar a l'altra banda de la carretera, a 2'.
 
Gràcies per la info carles micro. De totes formes demà no pujaré, navegaré per aquí, tinc que combinar-ho amb d'altres coses i estic estrenant Badalona [platano] , avui amb 105 litres y 5,3 justet però planejant quasi tot el rato!! Demà en teoria és més fort!!
 
jo estare pel sud!!! a veure si es pot fer alguna cosa dissabte , diumenge entra mestral, ¿girara a garbi? [sherlock.gif]
 
11:00
MAlgrat 15kt (12-19)
Badalona 14kt (10-18)

La tarde pinta interesante, que lentas van a pasar las horas, trabajo hasta las 15h.
 
Hola,

Hoy voy a Malgrat la primera vez (estudio en Barcelona, soy de Holanda), pero no sé dónde se puede aparcar en Malgrat y dónde está una lugar buena para hacer windsurf sin muchas bañistas. El viento en Sant Antoni es mucho mas fuerte o solo algunas nudos? Gracias

Paul
 
jvr dijo:
jo estare pel sud!!! a veure si es pot fer alguna cosa dissabte , diumenge entra mestral, ¿girara a garbi? [sherlock.gif]

Hola, ayer viernes sopló en Cambrils por la tarde y navegué 3 horitas con 5.8 ( un poco flojo ) y luego con 6.7 ( perfecto), con 100 litros, parece que hoy por la tarde entra y en riumar también del sur...
Mañana parece un buen día para Riumar, pero el dichoso buscaviento no me actualiza la estación de Riumar así que no sé que hacer [aiba]

Un saludote
 
Waltman dijo:
Hola,

Hoy voy a Malgrat la primera vez (estudio en Barcelona, soy de Holanda), pero no sé dónde se puede aparcar en Malgrat y dónde está una lugar buena para hacer windsurf sin muchas bañistas. El viento en Sant Antoni es mucho mas fuerte o solo algunas nudos? Gracias

Paul


Normalmente en Palamos/Sant Antoni Calonge es unos nudos mas fuerte, unos nudos puede convertir 15 nudos o menos en 20 o algo más, puede valer la pena. Incluso puede que sople ahí y no sople más abajo. Pero HOY, de momento, en Malgrat soplan 17kt (13-22) y en Palamós 14kt (12-18). Ademas en Palamos aparcar es complicado complicado. En Malgrat es facil, no sabría explicarte exactamente como ir, pero es facil, siempre que he ido lo he encontrado "intuitivamente", busca la playa, tirando al norte, donde hay menos gente, veras comeas y windsurf navegando.
 
Vale, muchas gracias para explicarme. Voy a Malgrat sobre media hora y busco la playa al norte.
 
Waltman dijo:
Vale, muchas gracias para explicarme. Voy a Malgrat sobre media hora y busco la playa al norte.

Al rato de decirte las cosas han cambiado, ahora sopla en Malgrat más que en ningún sitio: 20 nuditos de media, y prevision de subir, lo vas a pasar bien!!
 
Otra buenísima sesión en Badalona y hoy con algo de ola [platano2]

Con 6m fuerte fuerte, podría haber ido con 5.3m perfectamente, viento medio de 17/18 nudos

Y se consolida, Badalona 4 o 5 nudos más que en Barcelona.

¿Que tal os ha ido por Malgrat? según el busca viento medio de 20/21 nudos.
 
Enrike de que hora a que hora has navegado? A mi me ha pasado algo raro. Toda la mañana viendo el busca como Badalona marcaba 18-19 nudos, emocionado llego a las 15:30 y estaba en 15 nudos. He montado 5.3 y 105 litros pero fatal, apenas planeaba algun rato. He sacado un rato el material de slalom antiguo (1995) que he rescatado hace poco y con 6.5 (5 cambers y 1.3 litros) iba enchufado. No se, era uno de aquellos días que parece que hace más viento del que luego notas en el agua. Una decepción total.

PD: cohone! no recordaba cuanto corre una tabla de slalom, aunque sea de hace 15 años. Es divertido! [sing] !!
 
Volver
Arriba