Port de la Selva 19-09-2012

Enrike

Totalwind Hero
Mensajes
2.408
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Pocas cosas hay que den más alegría entre semana que poder hacer una buena escapada a navegar y en un spot con tanto encanto como Port de la Selva

Aprovechando que tenía que ir a Figueres por trabajo me pego un buen madrugón para disponer de varias horas libres al mediodía, eso sí sacrificando la comida como siempre

Llego al spot y por supuesto, estaba rachado, es lo que tiene la tramontana [aiba] así que no se que hacer si 5.3m o 4.7m, finalmente siguiendo la recomendación de los locales monto 4.7m y perfecto [heavy]

Bueno siempre que he navegado con Tramontana que la verdad han sido pocas veces a ratos o vas justo y a ratos fuerte, teniendo eso en cuenta la elección de vela fue perfecta.

Bastante gente en el agua calculo que mas de 30 y un par de kiters pero no molestaba ya que se quedaban en la zona del aparcamiento de tierra.

A continuación algún pequeño documento gráfico después de la sesión:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Adjuntos

  • Port3.jpg
    Port3.jpg
    143,7 KB · Visitas: 1.069
  • Port2.jpg
    Port2.jpg
    149,8 KB · Visitas: 1.066
  • Port1.jpg
    Port1.jpg
    147,6 KB · Visitas: 1.067
Doncs segur que ens van creuar més d'una vegada al'aigua perquè vaig estar més o menys a la mateixa hora.

Jo portava posat un neoprè del decathlon amb la màniga taronja i un arnés de color vermell.

La propera vegada aviso

Simple curiositat tu que navegas sempre a Port? com definirias la qualitat del día i vent, consideras que va ser un bon dia per navegar?
 
jo en el meu diari tinc la sessió valorada amb un 6-7, però clar, és molt relatiu, pq hi ha moltes coses que influencien a més del vent.

per mi va ser un dia molt correcte, no va ser evidentment un dels millors dies de port, ni va ser un dia especialment fort, jo vaig navegar amb 100 lts (freestyle) i 5,7 (intentant per enèssima vegada poder treure algún vulcano mig decent, aprofitant que a l'aigua hi havia en sergio, en fernando, en jordi, en marti... que son gent que el treuen força fàcil i sempre et motiva més provar coses) , em sembla que tampoc va ser un dia que estigués especialment ratxejat, i a més va ser un dia amb sol i caloreta, pel que per mi va estar prou bé.

també és cert que venim d'un final d'estiu amb molta castanya, i força dies de navegar en el meu cas amb 4,5 i 86 lts (jo peso 86 kg), dies molt radical, que fa que la percepció del dia estigui lleugerament esbiaixada, segurament si vinguessim d'un estiu sense navegar ni un dia potser li hauria posat un 8

el tema és que a port si no vols "patir" de quedar penjat el millor és navegar amb taula amb una mica més de volum i vela lleugerament més petita, amb això t'assegures no patir si hi ha un forat de vent o si entra ratxa.

i per últim amb tramuntana, generalment sempre al migdia és el pitjor moment per navegar a port, generalment comença forta fins cap a les 11:00 després baixa i es torna més ratxejada, (especialment estiu) i normalment a partir de les 16:00 - 17:00 torna a posar-se més forta. (per fer-nos una idea, aquests dies més forts, si arribaves a la platja a les 10:00 estava per 3,7 si era cap a les 12:00-13:00 dubtaves entre 4,2 i 4,7 i si era a les 17:00 el dubte era 3,5- 3,7).
 
Volver
Arriba