Nou deca al Port Forum Bcn

Sabeu si la construccio de les Techno blanques del Decathlon es igual a les altres de Bic? o encara son mes senzilles?

Jo en tinc una de 135 l fa poc i va la mar de bé. El que no m'agrada son els footstraps que no hi ha manera de obrir-los bé i costa de entrar el peu.


Aquesta es la construccio de les bic segons el cataleg

BicWindtechnoschema.jpg


Stiff, light and durable
Different versions of this thermoforming technology have been developed in order to optimisethe construction of each board for its intended use.

• CTS : Targets of stiffness, lightweight and durability, mean that carbon reinfoprcements are used along the rails and underneath the feet (Techno&One Design).

• TS : Durability is the main goal, and additional glass reinforcement is used in critical areas (Core).

• TS/EVA : Same technique as the TS boards, except that an EVA deck is integrated into the thermoforming process in order to increase comfort (Nova 120/165).
 
El que puc dir és que les Techno (he tingut unes quantes bic) han mantingut el seu shape (forma de la taula) inalterat durant anys. ¿De quin any és la primera Techno?, ¿mitjans dels 90 potser? Potser són les taules més accessibles i fàcils del mercat. En aquest sentit tenen unes línies que van crear escola entre les altres marques.

L'única pega de les bic és que, per construcció, no són taules tan rígides ni lleugeres com altres més cares. Com més experiència es té, més es nota la diferència.

En definitiva, les bic són taules molt dignes amb una relació qualitat-prestacions-preu immillorable, però sense el tacte, la reactivitat (resposta ràpida) ni el refinament de taules més cares (rígides i lleugeres).

No hi ha al mercat taules de gamma mitja com les bic i que es puguin comprar per 300 euros al mercat de 2a mà.

Algunes bic poden resultar fràgils de la zona de la proa, perquè és molt fina i cal anar amb compte amb les catapultes i cops forts del màstil (un desviador o protector pot resoldre el problema).

Jo diria que les Decathlon i les Bic són la mateixa taula amb diferents gràfics.

Què en penseu?
 
Volver
Arriba