mastil rads spyro 75 vs decathlon

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Hola companys
be he adquirit un mastil rads spyro 75 de 4,60 per substituir el meu de decathlon de fa uns 10-15 anys, el serviré per posar en una 6,2 i 7,5. de moment l'ho provat en la 6,2 i el canvi ha estat bestial [ojos2] [ojos2] [ojos2] [heavy] [heavy] , la veritat es que no m'ho pensava. Només la primera impresió en posar-lo pel gratil ja canvia , entra molt mes facil i millor, la vela no fa tants arrugues i es més facil de portar, el water start es molt mes senzill doncs al ser un mastil molt més lleuger es mes facil de treure la vela de l'aigua al primer moment. la veritat es que no em pensaba que notes tant el canvi. vaig navegar poc temps doncs va baixar el vent, ja anire comentant a msura que vagi sortint ( que espero sigui aviat!!) [platano2] [platano2]
Salut i bon windsurf
 
Home l'estas comparant amb un mastil de fa 10 o 15 anys, penso que no es just.
Jo tinc un decath tambe de 75% en 4.30 i no te res d'envejar als radz, ojo no soc defensor dels productes decath.
 
Tens raó, no es tracta de fer una comparativa de si el rads es millor que el decathlon en igual de condicions , que provablement jo no ho sabria diferenciar,em vaig comprar el rads perque tenia un val de 80 E en la botiga i el vaig aprofitar, es nomes fer un comentari de lo sorpres que m'he quedat amb la diferencia de material, de pes, forma de la vela etc..
Salut i bon windsurf
 
Amb aixo tens rao, no se si nosaltres notarem la diferencia, mira el meu cas es a l'inreves. Jo tenia una vela naish red line 3 cams montada amb un pal neilpry de 30% de carbono (m'ha durat 3 anys),l'atre dia sem va trencar i un company em va deixar un pal decathlon 70% de carboni i no sabria que dirte, poder si que sembla que va millor i que la vela te unes reaccions mes agils, la diferencia de pes es de 0.5kgs d'un pal a l'altre. En teoria quan mes carboni millor transmeteixen la força els pals a la taula i obre millor la vela i tot aixo.
Aviam si algun crack ens pot aportar mes llum a aquest tema.
 
Els màstils Decathlon són una boníssima opció. Jo sempre els recomano.

Bon preu
Garantia fàcil (sense haver-se d'ofuscar)
Qualitat

Hi ha poques fàbriques de màstils al món. A Itàlia n'hi ha una i és on es fan la gran majoria de màstils de marques europees. Val a dir que els Radz i els Decathlon es fan allà. Jo juraria que només es diferencien per les enganxines i l'acabat final. El nucli és igual.

Jo he tingut màstils C100 de Decathlon que no tenen res a envejar a qualsevol màstil del mercat.

Ara bé, si comparem un C30 amb un C75, sempre trobarem diferència, ja sigui un Nautix, un Decathlon...
 
Camilo, t'honra molt ser tant sincer quan tens un negoci dedicat a aquest esport, diu molt de tu.
Normalment tothom que es dedica al windsurf deixa a parir el material del Decathlon.
Hi ha gent que té un pressupost limitat a destinar al windsurf pels seus ingressos, però per molta gent navegar amb marques "barates" sembla que no entenguis de windsurf, o siguis principiant.
"Es de necios confundir el valor y el precio de las cosas".
Però aquest és un altre debat i m'estic desviant.
Salutacions tots.
 
Sí, hi ha molta gent a qui li interessa més dir que els màstils decathlon són una porqueria... però, no és veritat.

Al final, la gent agraeix que els diguis la veritat.
 
Jo tb tinc els màstils Decathlon des de fa la tira d'anys...

El mateix podríem dir dels arnesos, suposo, i dels neoprens, no? Jo no veig que tinguin mala qualitat... és més, ara he de renovar el neoprè d'hivern i estic pensant d'anar al Decathlon tranquil.lament. Sense complexos.
 
Yo ahora que estoy en la base veo bastante “pijerio” y cuando voy con mi neopreno decathlon modelo económico, mi arnés braguero típico del decathlon mi tabla amarillenta del año 2004 y vela gun de 7m año 2005 me siento un poco como “el patito feo”, pero el otro día con ese material y unos 11 – 14 nudos iba planeando todo el rato mientra que la mayoría con sus velas de 6.5 y todo su pijerio a ratos no iban ejejeje [sing]

Yo estoy encantado con decathlon, eso no quiere decir que no me mire otras marcas por supuesto, pero por ejemplo hace unos 6 meses me compré unos escarpines en el decathlon, uno de ellos se me a abierto hace poco por la suela y como todavía guardaba el ticket fui a ver si me los cambiaban, y ni me preguntaron!!!!! me los cambiaron en el acto!!!!
[ojos2]
 
A Sant Pere aquesta setmana santa vaig fer la seguent proba, vaig montar la meva vela naish red line 7.6 del 2007 amb un mastil 100% carbono i un de 30%.Taula Fanatic tripleX 109ltrs Freemove.
Monto la vela amb el pal de 100% hi hauran uns 13-14-15nussos mes o menys, noto la vela molt lleugera la puc moure sense problemas. Entro a l'aigua com que esta justet faig un parell de pumpings i engego a planejar sense problemes. Entra alguna ratjeta que veig a l'aiigua pero ni la noto a la vela, la navegacio es comoda, entro rapid al jibe i la vela rota perfectament la agafo i continuo planejant. Cap mena de problema disfruto d'una navegacio free-ride.

Paro a dinar algo i monto la vela amb pal 30%, collons la vela es mes pesada (es nota). El vent esta mes o menys igual, pumpejo pero no aconsegueixo planejar necessito la inercia d'alguna onadeta. Inclus arribo a aquell moment que notas que perds el planeig i necessito anat pumpejat de tant en tant (penso que hi ha el mateix vent i amb l'altre vela no ho necessitaba) em canso mes. Crec que em costa mes entrar, al jibe inclus perdo el planeig.
En resum navegacio mes cansada tot i que tambe he planejat.

En fin en la meva modesta opinio "no pro" crec que si que hi ha diferencia i bastanta entre un pal de 100% i un de 30% per cert tots dos decathlon. Pero repteixo que es la meva modesta opinio.

Ara espero poder fer la mateixa proba pero un dia amb 18knost aviam com funcionan els pals en aquestas condicions.
Per cert gracies al company que em va deixar el pal de 30%.
 
Si, vaig voler fer aquesta prova (diguem capritxos), el vent i la vela eran la mateixa.
Jo suposo que amb mes vent tambe ho notare, crec que amb el pal de 100% la vela obrira millor en les ratxes fortes.
 
Hola
bé no era la meva intenció no es crear un dilema si decathlon si o no, de fet a mi el mastil decathlon m'ha donat moltes satisfaccions(encara el tinc) i no tinc res en contra, tot el contrari es una botiga on sempre hi vaig a mirar a veure que tenen,de fet tinc l'arnes,a nivell de muntanya basicament tinc material decathlon. Llastima que la de Mataró ja no hi hagi material de windsurf, nomes surf.Vaig posar les marques per donar mes informació, potser va ser error meu i nomes havia de posar l'any i la quantitat de carboni.
El que si es cert es que he notat una diferencia abismal entre els dos pals, la veritat no m'ho pensava i com diu alextell,es planeja abans i les maniobres son diferents, a més no has de compensar tant la inercia del mastil, i a l'hora del waterstart també es nota, es més facil.Simplement una milloria espectacular.
 
Volver
Arriba