logo catalunya windsurf

xavicdq dijo:
Neira de donde eres? m'ha sorpres que xerressis en català!! jajajaja [platano2]

Emigrant retornat a Galicia després de 20 anys feliçment exiliat al barri de Sant Andreu de Barcelona.
 
La meva dona ens proposa aquest dos.
 

Adjuntos

  • logo1.gif
    logo1.gif
    9,2 KB · Visitas: 291
  • logo2.gif
    logo2.gif
    9,4 KB · Visitas: 290
La meva suggerència és:

Sobre la composició 2 (mapa catalunya),

posar-hi la figura 1 (trabutjada)

L'estela de la trabujada (trasluchada) podria dibuixar una trajectòria el.líptica que sortís del darere del mapa i l'envoltés. L'estela pot ser una simple franja blanca.

Què us sembla? Més idees... Opinions...

Ah, el nom oficial del fòrum... recordeu que és CatalunyaWindsurf.

Moltes gràcies per la col.laboració de la teva dona Alex!
 
Me parece genial Alex!!!!!!!!!!!!!!

Estoy totalmente de acuerdo con las propuestas de Salvi.
 
ok, despres li dic que si posi amb l'altre opcio.
 
a mi magrada molt la 2 proposta enviada per alextxell
 
Les vostres peticions son ordres per mi (bueno per mi no, per la dona je je je).
Aviam que us asemblan, a mi m'agrada mes el taronja i a vosaltres?
 

Adjuntos

  • logo3.gif
    logo3.gif
    8,9 KB · Visitas: 494
  • logo4.gif
    logo4.gif
    9,9 KB · Visitas: 493
HOLAA
A mi m'agrada més el de dalt pero l'altre també m'agrada molt.
desitjo salvi que agafis un dia de onades a guincho per que es impressionant. salutacions i disfruta peer aquelles maravelloses terres
salut i bon windsurf
 
Hola Eugeni... En realitat no ha estat un viatge de windsurf ni de surf sinó de desconnexió i turisme urbà (Lisboa) amb alguna excursió (Sintra, Estoril, Cascais...).

Digueu quina versió del logo (color) us agrada per posar-lo ja com a logo identificatiu del nostre fòrum i li comunico al Jaume.

A mi m'agrada més el blanc... però penso que si féssim una versió amb el fons groc ens quedaria el color de la senyera i tb seria molt identificatiu. No trobeu?

Vull agrair moltíssim el treball desinteressat de la dona de l'Àlex, en nom de tot el col·lectiu de TW/CW... Està feta una artista! Moltes gràcies de veritat. Ens ha quedat un logo guapíssim!
 
el taronja ami magrade molt més que el blanc i a mes a mes es el que diu en salvipardas, que en el taronja hi ha la senyera i en canvi en el blanc no
vinga gen avui mal dia per anar a fer wind per culpa de la pluja, disfruteu el dia de la mona
 
Volver
Arriba