Llocs per "pernoctar" amb autocaravana

josepmaria

Totawind Master
Mensajes
708
Puntos
0
Ubicación
Vivir vivo sobre la tabla pero sobrevivo en Manres
Hola companys

Estic iniciant una nova etapa, he deixat la caravana (que s'estava quieta en un camping) i ara em vull moure amb una Camper Globescout.
Qui tingui furgos o vehicles similars, em pot aconsellar spots on poder passar la nit sense problemes prop de la platja ???
Estic pensant en Sant Pere i voltants (Badia de Roses) , Platja de Pals, Port de la Selva, Leucate ... però també per la part d'avall , el Delta (hi han spots recomanbles entre l'Ampolla i ... Salou ?)
Fa molts anys m'havia recorregut la costa dormint en un Land Rover amb les planxes a sobre, però fa molts anys, ara tot ha canviat (a pitjor ???)

Merci nois !!! [smilie=worship2.gif]
 
Jo dormo on em dona la gana. Això si, normalment només una nit i sense començar a treure estris (tauleta, cadires, dutxa, tenda, barbacoa, etc.... que llavors es quan et poden dir alguna cosa.
 
silent dijo:
Jo dormo on em dona la gana. Això si, normalment només una nit i sense començar a treure estris (tauleta, cadires, dutxa, tenda, barbacoa, etc.... que llavors es quan et poden dir alguna cosa.

Amb això ja hi comptavem ... quin vehicle tens ?
 
yo me muevo con una trafic de las pequeñas (altura < 2m)
- sant pere: siempre delante del chiringuito al lado del aquarius (si hay sitio también se puede quedar en el parking del chiringuito para vehículos de más de 2m). El año pasado una semana sin mover la furgo en la misma playa, ningun problema con los polis, saludandome por la mañana [saludo]
- palamos: a mi gran sorpresa, hace como un mes, pernoctamos en la playa de palamos, en la salida del puerto. Muchas autocaravanas, pero habriá que confirmar si fue un día especial o si realmente dejan aparcar allí (me huele que no, sobre todo en verano).
- port: en el parking detras del supermercado, nada mas entrar en el pueblo a la derecha. Ningun encanto pero protege algo de la tramuntana.
- leucate: le goulet, leucate-plage, eole... hay que ir con ojo, que se ha prohibido dormir en sitios no balisados alrededor del lago (la mine por ejemplo) ya que el lago es algun tipo de espacio natural protegido (la multa duele). Pero aún así hay sitios de sobra para dejar la furgo, un pequeño paraiso. (le goulet cuesta como 7.5€ el día para furgos con altura > 2.25m, gratis sino).
- riumar: en invierno donde quierás, no hay ni dios... en verano no sé como estará...

Busca los "furgoperfectos" en furgovw.org, dan mucha información de donde se puede pernoctar etc-
 
josepmaria dijo:
silent dijo:
Jo dormo on em dona la gana. Això si, normalment només una nit i sense començar a treure estris (tauleta, cadires, dutxa, tenda, barbacoa, etc.... que llavors es quan et poden dir alguna cosa.

Amb això ja hi comptavem ... quin vehicle tens ?

Gran Voyager. La veritat ajuda doncs imagino que és més difícil sospitar que hi ha algú dormint dintre fins que et veuen sortir al matí, per això deia lo de 1 nit i no treure "infraestructures"...

A Pals he dormit al parking entre els apartaments i al parking gran abans dels apartaments, sense problema, tot i que era temporada baixa.
A Port en un parking a l'altre costat del poble, vistes de tota la badia, el mar, la tramontana i el poble en llevarse al matí però la veritat donava la tramontana directa. Crec que un dia vaig dormir en un parking que hi ha al començament del poble, darrere dels edificis que hi ha en primera linia de mar, ¿o era de un super? És igual, cap problema.
A Riumar allà mateix, també en temporada baixa.
En fi, que no he tingut problemes més que res perquè vaig de "camuflatge" i en temporada baixa.
 
silent dijo:
En fi, que no he tingut problemes més que res perquè vaig de "camuflatge" i en temporada baixa.

Lo del camuflatge es important, però jo ho tindré més dificil ...
El meu bitxo es semblant a això ...
4263278_dia.jpg
 
que pepino!! muy chula josep!
yo también voy camuflado, ayuda para pasar desapercibido y para asustar a los vecinos por la mañana jejejej
 
Volver
Arriba