Levante viernes 11 sábado 12

St Pere va funcionar una micona, jo amb 6.8 i 105 Screamer. Pero tambe alguna 8.2 i el Xavi amb 6.2 amb slalom. Aprofitar la onada de tornada per cenyir.
 
Jo a Malgrat vaig arribar tard. No vaig voler sortir de casa fins veure que començava a entrar. Vaig sortir de casa a les 15:00h quan vaig veure que ja hi havia 13 nusos, però entre carregar el cotxe, arribar a Malgrat i muntar vaig entrar a l'aigua a les 17:10h, que va ser quan va començar a baixar a tope. Al final vaig fer una horeta amb molt poc vent. Punxada total! Em fa ràbia perquè de 3 a 5 hi havia 14-15 nusos i el mar estava de conya per mi. Però com que a casa veia que no acabava de pujar, no vaig voler marxar fins comprovar que realment entrava. Al windguru hi havia previstes 4 o 5 horetes de vent. Però es va quedar amb 1 o 2. És lo de sempre: s'ha d'estar allà esperant a que entri: si entra, de conya, i sinó dia perdut.
 
De fet es va navegar unes 3h de 14.30 a 17h, a estones amb 6mts es podia anar de sobra, a dins molt mes vent que a terra. Lo millor es que era un dia per anar carregat de vela sense por, a primera hora mar plat.

Pero si aquest esport es el que te,,,, t'has de arriscar una mica.
 
Volver
Arriba