Levante viernes 11 sábado 12

radjo

Totalwind Hero
es pronto pero parece que va a entrar levante el viernes y sábado, a ver si hay suerte esta vez.... y cae el viernes o sábado para poder navegar, je, je, ....

Ultimamente la cosa pinta bien el martes-miercoles y cuando llega el finde la previsión se va desinflando, ojala tengas razón.

Segons el windguru pot entrar vent dissabte a la tarda a Malgrat, no? Un garbí que sembla que s'anirà aponentant, però que potser amb sort es queda en garbí. He comprovat com moltes vegades el ponent de la costa central és garbí a Malgrat. El dia 29 de setembre, per exemple. A mi se'm va passar perquè es preveia ponent, però al final crec que a Malgrat va entrar un bon garbí. Com ho veus, Not?

Intentaré ser-hi... dissabte te bona pinta per 5mts o 6... [saludo]

sos4l dijo:
Lo veis claro lo de malgrat mañana?

Claro no, pero sí probable.
Not, em podràs informar per aquí de com està la trencant, demà? No sé si en dies d'aquests de garbí aponentat com està, la mar.

gemma79 dijo:
sos4l dijo:
Lo veis claro lo de malgrat mañana?

Claro no, pero sí probable.
Not, em podràs informar per aquí de com està la trencant, demà? No sé si en dies d'aquests de garbí aponentat com està, la mar.

Avui he anat i el mar pla!

Ja vurem dema....

que raro yo he estado en la murtra de 11 a 12 y por fin ha estado bien para material de olas, aunque era un levante que venia muy de mar habia 20 nudos y medio metro de ola
para mañana si por fin entra viento se espera menos ola

Y en Palamós donde se acostumbra a navegar, y se puede aparcar…?
Ya parece que está girando a sur y empezando a entrar, ver si también llega hasta Malgrat por lo menos….
Esta muy bien esta página, lo que no sé hasta qué punto es fiable, me dijeron que sí:
http://www.windalert.com/en-us/Search/ViewResults.aspx#41.617,2.86,9,1

A Malgrat està començant a pujar de garbí, no? Jo ja m'estic preparant.

Not, informa'm de la trencant, quan puguis.

Plaaaaaa,plaaaaa, slalom a tope, trencant 0 6.7 ara.

Era el lloc, a magrat gran dia x 6.7 o 7.5 cargadillu a fondo, amb mar planisim. Alguns amb 5.7

Ok, gracies sos4l, hauria de haver arribat fins allà, m’he quedat a Malgrat, per que ja anava tard, i si allà hagués fet cas al not també hagués navegat, però esperant que es complís la previsió he muntat poca vela quan ja anava a la baixa, i desprès ni amb la 7,7, en fi, punxada per amí avui…. [bonk]

Volver