La Windsurfpèdia !!!

josepmaria

Totawind Master
Mensajes
708
Puntos
0
Ubicación
Vivir vivo sobre la tabla pero sobrevivo en Manres
Hola companys
El meu gendre està posant a punt una aplicació ... i l'estic provant amb un tema "windsurfero"... el Mapa Interactiu de Spots a Catalunya!!!
Podria interessar quelcom així ?

Clip_zpsc874b3a1.jpg


Ens podria ajudar a decidir on anar a buscar vent un "finde" concret, o muntar unes vacances.
La idea es que sigui una base de dades oberta on tots puguem anar introduint els "nostres" spots favorits, i afegir comentaris (sense passar-nos) orientatius sobre accessibilitat, condicions millors, serveis, etc ...
Per provar n'he entrat uns quants (es situa cada spot directament sobre el plànol o per coordenades !!!)
Clickant sobre cada spot (al mapa o a l'índex de la dreta) apareix una fitxa que tothom pot anar completant.
Amb la col·laboració de tots tindríem una base de dades molt complerta. [applaudit]
Inclús te una opció per penjar fotos !!!

En principi pensava en restringir-la a Catalunya, però si funciona es pot fer a nivell de tota Espanya, o més gran. De fet he entrat dos spots a França per jugar ...

Si us sembla interessant digueu-m'ho i penjaré el link quan estigui a punt. De moment aneu fent llista.
 
Molt interessant, i tant…!!!
De fet ja s’han fet propostes per aquí de fer algo en aquest sentit, però ningú ha pres la iniciativa. Aquí n’hi va haver una, i tu també vas opinar:
http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=85122#p634969
Jo vaig penjar un word amb algunes opinions sobre les característiques de alguns spots de Catalunya, que he anat recollint per el foro, està una mica desordenat, beró pot servir de ajuda...
Si ho poses jo col•laboraré tot el que pugui,
[platano2]
 
Una idea molt bona, per tenir i compartir informació de llocs que encara que potser coneixem , o no , sempre hi han singularitats i racons que ens han passat per alt.
Disposat a colaborar.
 
A mi em sembla molt interessant! Si a mes a cada spot s'hi enllaça un link amb la previ que fan servir els locals ja ho petem!
Ja esta operatiu?
 
Jo la llista de spots la consulto a "My Windsurf Sessions" pero qualsevol aportació, si te accepatació i seguiment, segur será molt util.
 
Volver
Arriba