Jueves 19

papaventux dijo:
En Santiago se mueven los eucaliptos con nordés como para 7.5, diga o que diga a estación meteo [ojos] .
¿Como se ve por Arousa?. ¿Bamio?. ¿Illa?
Co que sopla agora mesmo, supoño que esta tarde será unha boa opción Bamio, A Illa e calquera zona de influencia do NE.
Eu supoño que me acercarei en canto poida a Bamio, aínda que non descarto A Illa tampouco
[saludo]
 
En corrubedo, salio un día bastante bueno de slalom, y eso que no se veía muy claro incluso a pie de playa, hasta que a las 16:30 después de ver planear a sanda durante casi una hora se le sumo la compañia [meparto] [meparto] Asi que otro dia para el saco.
 
JuanP dijo:
16:30 después de ver planear a sanda durante casi una hora se le sumo la compañia Asi que otro dia para el saco.

Non fagades caso, querían cansarme...e carallo como sudei, estaba afogado [fcp]

¡Si señor! no se salió con 6.3, pero para mi un día cojonudo [platano]
 
En Bamio perdeume a cobiza de usar vela pequena.

Montei 5.7, con 111 litros e 34 de aleta. Por momentos, sobre todo ó principio ía ben, pero despois foron disminuindo as rachas nas que se planeaba. Incluso tiven un pouco de presión. A marea estaba baixando e derivaba moito, non me podía despistar si quería voltár á rampa. Ás 19:00 montei 6.5 e puiden pillar alguna outra planeada, pero como non cambiara a aleta pola habitual 38, seguía costando saír. Media horiña mais e o fun deixando.

...Peeero, pola contra, tivemos ambientillo. Ás 17:05, como si quedaramos e fósemos bastante puntuais, estábamos tres persoas en disposición de montar. Mais tarde uniuse outro compañeiro de deporte. Deunos para unhas charlas, esbozar un proxecto de guardería en Cesantes [risas] e ver a posta de sol xusto antes de arrancar.
 
Mi voto por el proyecto guareria en Cesantes!! yo aporto una usuaria de 2,5 años. Empezamos este finde??
 
Volver
Arriba