Ja veig la llum!!

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Doncs si he estat dos mesos enguixat [46.gif] [cabreado] , ja començo a fer recuperació [kalu_boton.gif] [discutir] i encara que es molt aviat, ja començo a veure la llum del túnel, la cosa es lenta pero estic millorant a bon ritme, el meu objectiu es fer la primera navegada cap a mitjanç de febrer, tinc un mono que no us ho podeu ni imaginar, aquests dies fantastics de vent i jo a casa amb crossa [kalu_boton.gif].
Per cert , no se si us vaig comentar el meu error, un de tant simple com portar el fotstrap massa ample i no poder treure el peu, es va girat la taula en un salt i "CREC".
Salutacions a tots i disfruteu d'aquests dies
 
Eugeni, no tinguis presa que al febrer encara fot molta rasca i quan entra sol entrar xusca!
Records a la family i a veure si ens veiem aviat!
[saludo]
 
La fractura va ser el maleol del peroné,va ser una fractura helicoïdal, però sense desplaçament, el resultat dos mesos de guix i no se quan de rehabilitació, com a mínim dos-tres setmanes i després ja es veurà, evidentment la musculatura ha quedat en res, la cama esquerre sembla la de un flamenc, aixi que no noemes es recuperació de l'articulació i de la mobilitat sinó també de la musculatura.
Gracies a tots
 
Eugeni dijo:
no se si us vaig comentar el meu error, un de tant simple com portar el fotstrap massa ample i no poder treure el peu,

voldras dir massa ajustat no? per cert curat-ho be aixo... no vulguis correr (que facil dir-ho als altres) [big-laugh]
 
Entiendo que lo tenia demasiado abierto, de manera que el pie de entró hasta el tobillo y cuando la tabla le giró en el aire no pudo sacarlo.

Llevando el footstrap un poco justo en teoria no entra el pie del todo en el foostrap y ante una caida el pie deberia salir mas facilmente.

¿Es así Eugeni?
 
Te raó l'Enrique el tenia massa ample i m'arrivava al tormell,per tant no va sortir i només el vaig poder treure quan ja la taula havia girat i el tormell ja estava trencat.Anteriorment el tenia massa tancat per tant entrava el peu massa poc, el problema que tenia es que en el salt s'em sortia amb molta facilitat i xof, llevors vaig decidir obrir-lo i em vaig passar. Ara se que l'he de tancar una mica més, pero nomes una mica, Dels errors s'apren, i jo estic constantment aprenent [fcp]
 
Volver
Arriba