JA TINC LA NOVA JOGUINA AHD NREBOUND 113

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Docs si per fi m'ha arribat la nova joguina que estrenaré a la Surf Alegre, ha trigat una mica per per fi ha arrribat, de moment posaré nomes dues fotos, es va acavar la bateria de la camara [aiba] [aiba] [aiba]. ha arribat perfectament envalada i es perfecte estat.
LA prmera impresió ha estat bona, bona construcció ben acavada, comparant-la amb la de 90L no es molt mes llarga (uns poc cm que ja precisaré mes endavant, no teia cinta metrica) pero si es nota en la amplada i el volum (gruix), va amb 4 footstraps amb multiples poscions (encara no estan posats),i una aleta de 29cmm wavefreestyle amb sistema power box. De moment encar esta verge.
MMmmm quines ganes de desvirgar-la que tinc [platano] [platano] [platano] [platano] [platano2] [platano2] [platano2]
 

Adjuntos

  • IMGP4 25.JPG
    IMGP4 25.JPG
    81,5 KB · Visitas: 648
  • IMGP4955 [25%].JPG
    IMGP4955 [25%].JPG
    130,6 KB · Visitas: 649
Tinc un colega que té aquesta mateixa planxa en 93l. i està molt content amb ella.
felicitats, bona compra!
Ara només queda donar-li canya!
 
¿y la 160L que opina de todo esto?

Creo qura tu tabla grande va a empezar a criar polvo a partir de ahora por que con ese pepino y un vela algo grande tienes que ir como un cohete [applaudit]
 
Bueno Enrique ejem, supongo que la 160 estara celosa [smilie=gaydude.gif] [smilie=gaydude.gif] , la verdad esque en un principio la compre para ângels i al final la he utilizado bbastante y he tenido muy buenos mmentos aunque....espero que con la AHD sean mejores [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh], aunque no estara abandonada espero que este verano Àngels se anime y la coja mas [platano] [platano] [platano]
 
Es impresionantemente preciosa, que colores, que diseño, es una maravilla..

Si f [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] unciona la mitad de bien que el diseño que tiene (que no lo dudo) vas a pasartelo bomba...
 
Be perdoneu el retard, ero entre una cosa i altre ( tb les vacances no he tingut temps de fer un minireport una mica seriós [meparto] [meparto]
Be , al treure la taula de la funda es veu la alta qualitat en que esta feta, ve amb una aleta select FW de 29cm( a més en Boro degut a que tb li he comprat la funda m'ha regalat una aleta freride de 38cm.), m'agrada la linea i m'encanata dibuix, en la carena es mes normal blanca amb un dibuix groc, en forma lleugerament doble concau acavat pla , el company em comenta que es molt estreta de popa ,a mi no m'ho sembla tant !!!, si es veritat que te el maxim volum an la area del mastil.la proa es arrodinida, al agafar-la em sorpren la lleugeresa de la taula.aqui teniu el link amb les caracteristiques http://www.a-h-d.es/tablas/ahd-rebound
Els pads m'agraden reforçats i amb la zona central mes engroixits, al posar l'aleta m'agrada un detall, el cargol en la part de la caixa te una arandela de goma que evita que caigi per tant sempre el tens a la taula i ( en principi) es mes dificil de perdre'l
Els footstraps: EN van quatre dos pel psu de devant amb 3 possivilitats de posició i en la popa poden anar dos mes cap en fora o bé un central. AL posar-los veig que nomes tenen un cargol en lloc dels dos que te la fanatic ( m'agrada més dona mes seguretat, potser psicologica [roto2rie.gif][roto2rie.gif] ) degut al aforma del pad , sobretot els de devant al principi costa una mca de agafar pero van bé

A l'aigua ( neguitos , nervios emocionat [000203E9.gif]
Spot: Cabreta de mar , bastant de chopy Condicions del vent 14-17 nusos, degut a la poca experiencia amb la taula i que el vent no estaba gaire clar i semblava una mica aponentat poso la aleta de 38 per si he de tornar cenyint. Vela:loft lipwave 6.2m UN cop a l'aigua [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] waw la tabla surt com un cohet passa sobradament les onades i el chopy a una velocitat impressionat ( m'esperava que li costes mes arrancar per no, se que no es una taula d'slalom) un cop posicionat els peus al footstraps, posicio perfecte per a mi , m'adono que els tinc massa oberts, la taula molt estable pero a la que cantejo una mica molt neviosa,viva, i tremendament maniobrable ( com serà amb l'aleta de 29??? [ojos] [ojos] [ojos] [ojos] ) i ja ala primera onadeta m'insinua un salt [platano2] [platano2] a la segona ja el forço una mica i [vuelta.gif] [vuelta.gif] [vuelta.gif] waw la taula cap amunt [fcp] [fcp] chooff, s'em surten els peus dels footstraps, , despres de un cop de saltets que em passa el mateix decideixo apretar-los una mica i quase perfecte , crec que encara els he d'afinar una mica mes la posició, pero estic molt sorpres positivament amb aquesta taula la capacitat de passar el chopy i de saltar.
En la traschada oberta , es mot precisa i rapida i no perd el planeig , en la tancada [fcp] [fcp] també rapida i molt molt precisa fins que arriva la manca de precisó del navegant [meparto] [meparto] [meparto]
AMb auqesta aleta te molt bona cenyida, sempre molt tranquil, unes planejades espectaculars i al a baixada de l'onada un minim canteig i la taula respon inmediatament . >Et dona molt marge de errror, no deixa de ser una taula de 113l, pero a pesar d'aixó inclus quan va pujar més el vent la taula responia perfectament , no botava com si fos de suro, no tenia la impresió de que sobres volum, si vaig notar ( no se quants nusos) li hagues anat millor l'aleta de 29 , pero jha estaba massa trinxat per fer canvis
En conclusió es el tipus de taula que volia, s'adapta molt bé al que a mi magrada
se que amb condcions de vents mes fluixos no serà la mes rapida ni la que abans agafarà el planeig, pero de moment estic enamorat d'aquesta taula [platano2] [platano2]
Ara manca navegar amb condcions de vent mes suau per a veure com admet la vela de 7,5, i manca provar amb l'aleta de 29 aixi com en condiciionts de vent mes dures.
Si algu ha arrivat fins aqui espero que us hagi agradat, pregunteu el que volgueu i Discupeu el rotllo.
 
crobol dijo:
A mi el que m'entristeix es la primera foto del primer post. [crybaby.gif]

Estic totalment d'acord amb tu, ha estat una gran perdua, els que vem navegar a mataró, ara ens trovem perduts, ha estat una autentica pena ,
 
Volver
Arriba