Hoy GARBI ... 18/set

Molt fluix per 100 llitres i 5.7 ha hagut una estona boneta. Curios solament jo i un altre wind a tot Castefa. Tot lo demés caites :?
Andreuno has anat ??

fersan dijo:
Molt fluix per 100 llitres i 5.7 ha hagut una estona boneta. Curios solament jo i un altre wind a tot Castefa. Tot lo demés caites :?
Andreuno has anat ??

Anava a anari cap a les 5 però al 17nudos ha marcat una caiguda i em semblava que es desinflaria. Al final sembla que ha aguantat be per això...

Si pero li millor ha sigut des de les.17:45 fins les 18:30. Una estoneta amb SUP i vela per aprofitar les onades

andreubcn dijo:
fersan dijo:
Andreuno has anat ??

Anava a anari cap a les 5 però al 17nudos ha marcat una caiguda i em semblava que es desinflaria. Al final sembla que ha aguantat be per això...

Fersan jo tambe hi era, primer cait pero a partir de les 18 wind, 6m i 99ltrs perfecte fins a les 19,30

Si la veritat es k si, jo ara faig les dugues coses cait si esta fluixet i si es posa per menys d 6 i hi ha algo d'onada trec el wind.
Evidenment no deixo l'slalom pero ara amb poc temps per muntar es mes facil treure el cait.

Castelldefels 18/09 per 6.5m de vela fortet a la tarda.

Va ser una garbinada de les del dia avans d'entrar la tramuntana. Com la del Dissabte passat

Barcelona 1h30 bé amb 6m i 96l. El mar molt molt guarro, cosa que complicava la navegació. Un altre dia amb sol i vent, apurant els dies que falten perque torni el neopre...

Per cert, quina barbaritat de medusses que hi ha a bcn...

Volver