Hay alguien??

okis perfecte ja vaig veure que obria poc d'adalt, la propera vegada ho faig, el mastil era nou i costava molt tensar-lo.[emoji106]

Ferran, si no li pots posar un SDM, que seria el que toca, només et queden dos opcions:
Posar spacers, per omplir el buit que deixa la manca de diàmetre.
O com t'han dit, posar més tensió al peu. Però si us plau, compra't una manivela, que costen 40 €. I una esquena no té recanvi. El proper dia quedem i et deixo la meva.
Si et vola la planxa, amb 85 cm i 8,7m, és que anaves molt fort. No em sembla desproporcionat.
A mi, 75 cm amb 7m, no em vola. Dissabte vaig fer aquesta combinació, tabla gran-vela petita, amb molt mar (per slalom) i s'aguantava. Això si, reduint aleta. Quina aleta portaves?. També pots avençar el peu de màstil (fa abaixar el nas).
Saluuut,

not dijo:
S'et saluda alextxell!!!

Divendres molt be a MAlgrat amb 5mts, a mes un grapat de windsurfers añejos del foro.. com als vells temps!!! [applaudit]

Que tal Dani, a Kastas va donar per slalom o per kite smb 12m (el meu cas).

Xavi.. va ser tot una mica estrany jeje moltes preses i poc temps ... ara ja ho tinc tot més controlat, la manivela perfecte ja quedem per la propera vegada a kastas i fem uns bordos i cambien materials, la quilla es de 44cm de slalom, el seguent pas es una de 50cm ja que el noi al que li vaig comprar la planxa la portava amb més de 9 metres i pessava 15 kilos mes que jo, pel tema de la posició de la vela el portava "avanti"

La torno a possar es un pepino [heavy] [heavy]
10462359_10203271358322387_8671577674696547318_n.jpg

Volver