Hay alguien??

not

Totalwind Legend
Esto está muerto tius... ya eramos pocos en invierno que encima no sopla ni en broma...

Sembla que tindrem tramuntana aveure si ens animem!!!

Bon Nadal nanus!

Aqui al delta vent fins dilluns o dimarts...a veure si men recordo de montar la vela jeje

Je je allí al teu pais es un altre clima Albert!

Per cert ha de estar xulo el port amb tanta aigua!! 400litres al Caro van dir?? Com baixa els estret y el algars?

Per fotos i videos brutal! En persona no ho he vist...

Si not, no se que ha passat amb Catalunya windsurf però hem passat de tenir 3 post/semana a La Previ a 3 post/mes i gràcies en un any...

Aquest cap de setmana Pals!!

Fa peneta, el telegram es menja el TW [sorprendido]
A veure que treiem aquest finde. El passat va bufar una llevantadeta guay per 4,7 al mati i per 3,7 a la tarda.

jo pert la part que hem toca.... amb dos nens petits tinc poc temps... [aiba] [aiba]

Pero miro de anar entrant al foro!!

La resta penso que tb estan ocupadillus!!!

Hola hola!!! Feia temps que no em pasava per aqui!!! Avui cambrils dues horetes ratxejat pero tornant a agafar la forma!!! Dema riumar!!!

dissabte riuet molt be amb 4 i diumenge st marti amb 3,5 a estones full full power. Un cap de setmana molt divertit per fi!! [cheer.gif] [cheer.gif] i agafant forma. A veure si segueix bufant aixi [heavy] [heavy]

Diumenge pasat casi tres horetes a riumar per 4,7. A partir de les 2 es va posar fort i vaig recollir, estaba per 4 . [windsurfing.gif]

Hola surfers jo per la meva part amb la nena he reduit les navegades bastant. Ara nomes navego a pals, al prat amb llevant o a kastas amb ponent. Nomes condicions wave i a mes m'han de donar permis a casa jajaja. De moment per navegar amb xopi i huracans de vent no gasto cartitxos.
El mono mel trec fent enduro/down hill/ bike parks amb la bici. El que pasa amv aixo es que si caus normalment et fas molt de mal :ugeek:

Al final uns quants al aigua... jo fent proves amb la Slalom de 150 llitres i la 8.7 una bogeria tot plegat... correr massa i encara no ho tinc gens clar, anava mes controlat amb la 115 llitres, aquesta es massa cavall per mi [muro] [fcp] , he volat com si portes una freeride, tinc descontrolats el cambers .. XaviBal tenim que quedar per fer una xerrada tecnica ja que salten ... ho tinc clar que es per culpa del RDM de 490 [sorprendido] [sorprendido] pero a veure que podem fer?
Qui vulgui tambe pot aportar-me idees, abans feia servir un RDM i no tenia tans problemes. Tambè estic oxidat amb el Slalom feia 2 anys que no feia servir aquesta vela [000203E9.gif] [000203E9.gif]
Des de les 14:30 fins les 15:50 +-

10847996_10204412350606481_7769835099777655821_n.jpg

S'et saluda alextxell!!!

Divendres molt be a MAlgrat amb 5mts, a mes un grapat de windsurfers añejos del foro.. com als vells temps!!! [applaudit]

Fersan jo tenia una freeride amb 2 camber i hem saltaven a vegades montant. Ho arreglava donant més tensio de abaix, redueix una mica la bossa però llavors ja no saltaven.

Volver