Guia d'embats a Mallorca

No es que conegui aquest senyor però la seva tesi doctoral pareix interessant

http://www.uib.cat/noticies/La-tesi-doctoral-de-Gabriel-Alomar-estudia-lembat.cid256661
 
Més info:

http://ibdigital.uib.es/greenstone/collect/memoriesUIB/index/assoc/Alomar_G.dir/Alomar_Garau_Gabriel.pdf
 
bones com va?

una pregunta: auquesta guia també serviria per s'hivenr-primavera antes de que entri embat?
per exemple per aquest dilluns (si se compleix sa previsió de windguru [qmeparto] ) es millor puesto seria sa platja de palma no?
Es que duc un parell d'anys fent wind pero nomes en s'estiu i nomes a nes barcares i estic un poc perdut.

moltes gracies
 
Nomes primavera-estiu , al hivern es vent de front. Ara ja comencen a entrar tèrmics, fluixos i duren poc, pero ja comencen ... aquesta setmana hem navegat 2 vegades amb embat, amb material de slalom, i avui tb té bona pinta...

Si, dilluns, Platja de Palma o Sa Rápita.
 
Com estarà la zona pollença-barcares dissabre? Te bona pinta no? Aquesta setmana estic per mallorca i potser vaig al pollentia a llogar si entra!
 
andreubcn dijo:
Com estarà la zona pollença-barcares dissabre? Te bona pinta no? Aquesta setmana estic per mallorca i potser vaig al pollentia a llogar si entra!
Pues sembla que es manté la previsió, no se si ja entrarà fort s'embat pero si dissante entra el NE es una bona opcio, jo intentaré anar també
 
Pues al final no se jo... Si plou i està covert... El disabte pasat no va entrar amb condicions semblants
 
No té molt bona pinta, shi haurà d'estar per veure-ho. Jo si no està molt clar no llogo que crec recordar que lo del pollentia era carillo jeje
 
Estoy en alcanada (o s'aucanada?) y a las 17 horas a entrado un viento muy bueno, la dirección creo que sw, debe ser un térmico? Porque la previsión era de w a sw pero flojo. Si lo llego a saber me traigo los trastos!
 
arlandy dijo:
Bueno, ahora que lo pienso, no puede ser viento térmico con esa dirección.

Es una mezcla de componente + prevision. Se da cuando hay viento flojo de SW por la costa Este/Sur, que pasa por encima de la isla y se acelera y es cuando funciona Aucanada ... en el sur/este pueden dar 12-14 nudos de prevision y en aucanada junto con el térmico se meten 20 nudos o más. En invierno tb funciona.
 
Como se pone es barcares cuando cuadran mistral y un poco de parte, tal y como explica Vicenç en la guía. Y eso que estuvo nubladisimo hasta las 14:30. Aún así le dio tiempo a entrar, y vaya si entró. Para todos los niveles. Disfrutada total con 5,5. Si llega a pegar el lorenzo desde el principio...

Yeah [punk.gif]
 
Chifarra dijo:
Como se pone es barcares cuando cuadran mistral y un poco de parte, tal y como explica Vicenç en la guía. Y eso que estuvo nubladisimo hasta las 14:30. Aún así le dio tiempo a entrar, y vaya si entró. Para todos los niveles. Disfrutada total con 5,5. Si llega a pegar el lorenzo desde el principio...

Yeah [punk.gif]

Muy buen día hoy, ibamos zumbados con el slalom !!!
 
Volver
Arriba