Garbí per divendres?

gemma79

Totalwind Addicted
Mensajes
328
Puntos
0
Ei, sembla que divendres hi haurà vent de garbí a Malgrat, no? Jo estic de vacances! O sigui que cap allà!
 
gemma79 dijo:
O sigui que cap allà!
Pero encara falta molt per divendres. Que faras tants dies a Malgrat? [risas]

Avui una mica de Garbi a CDF, llastima que no tinc el material al bunker ni a casa.... [aiba]
 
crobol dijo:
. Que faras tants dies a Malgrat? [risas]

No, si no estaré pas per Malgrat. Tinc vacances i em quedo a Mataró, que, de fet, tinc feina a moblar un pis que m'he agafat. Però si puc navegar algun dia, seria lo seu. I veig que divendres serà el dia.
 
ummmmmmmmmmm [bonk] [bonk] el dia era ahir.... [roto2gay.gif]

atenció al dimecres -divendres....

per cert divendres castanyada, els que tenim nens estarem torrant castanyetes al cole... [meparto]
 
Doncs al final, per no disposar de busca, es veu que divendres em vaig perdre un molt bon dia a Malgrat. Sabia que hi havia previ, però pensava que havia fallat, perquè vaig baixar a passejar el gos a la platja de Mataró per veure, de pas, com estava, i en vista de que a Mataró no devien entrar més de 7 nusos, vaig pensar que era impossible que a Malgrat hagués entrat bé. Sempre calculo hi ha uns 3 nusos més que a Mataró, però no em vaig imaginar que podia estar entre 13 i 15 nusos. I avui em comenten que va estar molt bé. Hagués triomfat amb la 5,7. Quina ràbia! I a sobre que tenia vacances i porto des de l'agost sense mullar la tabla!

Necessito una estació meteorològica a Malgrat accessible i pública per a tothom des d'internet (en plan com la de l'Aquarius).
 
ja ja ja Gemma en aquests casos s'ha d'rriscar, la previ era clara per Malgrat cap n'amunt.
 
gemma79 dijo:
Necessito una estació meteorològica a Malgrat accessible i pública per a tothom des d'internet (en plan com la de l'Aquarius).
Crec que la tens.... :: http://www.winds-up.com
Medicions en temps real, no previs. Es de França pero surt Malgrat y St.Pere...
 
Aquesta estació va caure amb les llevantades, pero la reposarán.

Efectivamnet divendres bon dia al tordera...
 
divendres passat va ser un molt bon dia a l'empordà, amb sud, a Port vaig sortir amb 97lt i 5,7 lt totalment pla, això sí amb vent totalment de terra, i a sant pere la majoria de la gent anava amb 6,0 - 5,5. i a més al ser sud, el vent era calent. que aquí dalt ja comença a refrescar una miqueta.
 
a Cadaqués tot el dia x 4.7 5.2 i a partir de las 16:30 es va posar x 4.2. genial!!!!! pk vas a Port Jordi i no vens a Cadaqués que és molt més divertit??

http://cadaqueswindsurf.blogspot.com/2010/10/super-garbinada-29-dactubre-cadaques.html

report
 
xavicdq dijo:
a Cadaqués tot el dia x 4.7 5.2 i a partir de las 16:30 es va posar x 4.2. genial!!!!! pk vas a Port Jordi i no vens a Cadaqués que és molt més divertit??

http://cadaqueswindsurf.blogspot.com/2010/10/super-garbinada-29-dactubre-cadaques.html

report

doncs pq amb l'edat m'he estat tornant més "comodón", evidentment, amb garbí es navega molt millor a cadaqués, però és que això d'arribar amb les mans a la butxaca, mirar el vent que fa, i tenir sempre apunt el material sense haver de montar és molt tentador.
 
Volver
Arriba