GARBÍ PER DIUMENGE 29?

Otra pinchada al curriculum [fcp]

La buena racha del invierno pasado parece que acabo hace tiempo
 
Yo tambien he estado en Castelldefels, pinchazo total, cualquiera pasa esa rompiente con 7 o 10 nudos, ademas lo unico que le faltaba a Castelldefels es la zona azul [rotofacepalm] [rotofacepalm]
 
Jo he fet vàries entrades, per intentar baixar alguna de les bone onades que hi havia.
No he reeixit massa i a més he trencat un sable.

WANTED:

Si algú té una North estripada, que ho digui. Busco sable compatible amb DUKE 5.9 2007. (El segon de més amunt)
 
Crec que avui el BIG DAY ha estat a Malgrat. Jo no hi he anat. Ho vaig deixar córrer ahir quan vaig veure tanta tendència a ponent. S'havien previst molt poques hores de garbí, i no em vaig voler arriscar. Al final sembla que hi ha hagut un garbí guapo ben bé fins les 17:00h. Algú hi ha estat? Not?
 
Kastefa era la fiesta de la espuma i super rachejat, passava de 5 a 20 nusos en res.

Molts windsurf montats i tots a la sorra. Jo ni ho he provat.
 
Mas bien 5 nudos y 3 rachas de 20 parecia un camping de tantas cometas que habia tambien aparcadas, he dejado de navegar un poniente con ola en cambrils para ir a punchar a castefa [muro]
 
Pues me sabe mal radjo pero a partir delas 6 hubo premio!!!!!
Se puso wapo wapo, eso si hasta las 6 entrar era un sufrimiento, pero acabo siendo big day.
Castas no falla, eso si s'ha d'estar al puestuuuuu!!!!
 
Avui te una pinta brutal, encara hi ha força onada d'ahir (per cert no era molt dificil de pasar tot i que hi havien uns bons tronxacus) i donen garbinada. Avui i dema!!
 
Yes .... 😁 ho te tot segons la predicció del windguru... i la més important es un toca collons ... ahir era festa i avui dia de feina!!!

alextxell dijo:
Avui te una pinta brutal, encara hi ha força onada d'ahir (per cert no era molt dificil de pasar tot i que hi havien uns bons tronxacus) i donen garbinada. Avui i dema!!
 
Gran dia per 5.2 o 6mts a Malgrat... [bonk] Bona onada...
 
en barna de 18h a 19h con ponent para 6m bien a fuerte... ya tocaba pillar algo que ultimamente se apagaba siempre a las 18h [meparto] [meparto] [muro]
 
Volver
Arriba