FOTOS RIUMAR 22-10-2009

Menorquidaigua

Totalwind Fan
Mensajes
164
Puntos
0
FOTOS : http://www.flickr.com/photos/42208538@N06/sets/72157622680785686/

Espero que us agradin !! [ojos]

[saludo]
 
Collons, quin castanyote!!
Veles de 4??
 
Molt xules les fotos, quin castanyote no? tot i que en alguna foto es veu una miketa mes pla.
A mi sobre tot ultimament m'agrada la onadeta que es fa, es perfecta per començar amb el surf.
 
molt canyeres les fotos!!

perdoneu-me la meva ignoracia, pero Riumar sembla un espot molt interesant, amb quins vents funciona? a on es troba situat?
 
hola companys ! neira , si veles de 4.4 m2 [loco] és el Chris , no tenia vela més petita i si va fotre amb un parell de collons amb la 4.4 [meparto] va acabar fet pols.

el motiu pel que hi ha algunes fotos que esta una mica més pla és perque durant un temps es va posar una mica mes side-off (W - NW ) i aixo va fer que l'onada es fes més enfora. pero al principi de la sessio amb vent totalment side i a moments side-on va estar mooolt guapo per saltar, pero els raxotes de 60 nusos es feien inaguantables.

Ekualo , respecte les teves preguntes.. Riumar és la platja nord del delta de l'ebre , just al costat de la desembocadura. funciona amb Tramuntana i amb mestral. amb tramuntana hi ha més onada. Per asegurar navegada el GFS ha de marcar de 15 nusos cap a dalt i temperatures inferiors als 17ºC mes o menys


Bon vent gent ! [saludo]
 
Gracies por les fotos Menorqui

Impresionanat el salt de la primera foto.

Ekualo el spot ho pots trobar a aquet link: http://maps.google.es/maps?f=q&source=s_q&hl=es&geocode=&q=riumar&sll=40.396764,-3.713379&sspn=4.6678,14.084473&ie=UTF8&hq=&hnear=Riumar,+Deltebre,+Catalu%C3%B1a&ll=40.732804,0.83185&spn=0.004536,0.013754&z=16
 
Vaya piñaco que pillasteis, la foto habla por si sola:
4052666532_b9fe289b30_o.jpg

Marc?
 
La ostiaputa!!!
ww.jpg


Windxurfer: la vida te da sorpresas, sooorpresas te da la vida, chan, chan...
 
neira , insinuas que la foto de marc esta trucada ?? es una foto original y sin trucajes eh... aver donde vamos a llegar 8)

pero la que has trucado tu mola tambien jaajja , vaya vuelo
 
neira dijo:
La ostiaputa!!!


Windxurfer: la vida te da sorpresas, sooorpresas te da la vida, chan, chan...
Jajajajaja... ese número de F7 tambíen lo tengo yo.
"El efecto Photoshop!!!" [big-laugh] [big-laugh]
 
Pos noes un retoc del fotoshop ,nomes teni que ara algun dia per Riumar
Ara comença la temporada de Riumar 3.7 4.1 4.7
 
Si que es troben a faltar reports si, aquest molt bo. Aviam si m'animo i trec la camara cuan vagi a navegar, sempre la porto pero el problema es que cuant estic navegant no vui parar a fer fotos. [aiba]
 
Però es que no hi ha sentit de l'humor o qué??
 
jajaja neira, la meva contestacio era desde l'humor i l'ironia ;) bon rollo [sing]
 
Menorquidaigua dijo:
sisisi Marc Masia ;)
Ahí arriba no podía ser otro [heavy]

xavivinaros dijo:
Pos noes un retoc del fotoshop ,nomes teni que ara algun dia per Riumar
Ara comença la temporada de Riumar 3.7 4.1 4.7
Doy fe de ello, se ven esas cosas, y cosas más bestias.
A ver si nos vemos por allí pronto (si no en Genoveses [smilie=babeando.gif] )
Aguuuur! [saludo] [saludo]
 
Volver
Arriba