Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sanda dijo:Se aprecia perfectamente la proa "ACME"![]()
¡Qué bien salió!![]()
juanchovs dijo:Tengo un stock de 6 salvaproas "acme" a modo de recambio, nuevas a estrenar. Interesados, contactad conmigo. Mano de santo...![]()
juanchovs dijo:sanda dijo:Se aprecia perfectamente la proa "ACME"![]()
Tengo un stock de 6 salvaproas "acme" a modo de recambio, nuevas a estrenar. Interesados, contactad conmigo. Mano de santo...![]()
Karlostorrado dijo:Ostras...yo la primera foto no la viera ...pero que hago agarrando a si la vela![]()
...El resto de fotos
![]()
![]()
JuanP dijo:Karlostorrado dijo:Ostras...yo la primera foto no la viera ...pero que hago agarrando a si la vela![]()
...El resto de fotos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Coño Xacobe, eras ti o que me preguntou polo arnes!!!, eu son o que che dixo que lle preguntaras a Toño, mira ti.xcbe dijo:A ver q me animo:
Foto do ano 95. Unha mañá, un dia de semana de febreiro na lanzada (cando na universidade non pasaban lista, como se fai agora, e se podia faltar a vontade). Solito en el agua y acojonado.
Unha fanatic mamba (durme no garaxe), unha vela up de 4.0 (ainda a uso), unha botavara up (ainda tamén en uso) e un arnés (q creo q vai volver ser usado pq eu era o idiota q paseaba onte por cesantes buscando un arnés q esquencera este martes nun muro; e non o topei)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.