Finde 31-1 febrer 09

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
Heu vist la previ de Leucate per dissabte al windguru?

Sud-sud bastant fort... 25 nusos

Sant Pere també marca sud. uns 20 nusets.

Fins i tot Palamós, uns 18 nusos ben guapos.

Malgrat ja fluixeja...

Mireu-ho a veure què tal...
 
la opció més bona és St Cyprien! onadeta per saltar i divertirse.
el team cadaqueswindsurf es desplaçarà fins a terres franceses JAJAJAJA
si algú s'apunta estarem allà!

diumenge tarda tb pinta bé per allà.

home si veiés que entra a St Pere O Cadaques (efecte venturi) ens quedaríem!
salut
 
malgrat les ganes que tinc de fer windsurf....crec que aket finde sera pasat per aigua i neu a la muntanya, jo tenia intencio de dma nar a fer wndsurf i diumenge a skiar, pero nuxe ke fare!!! pendents del temps
 
Màrius informa:

"Hola Surfers!
Per aquells que unes hores d'autopista no ens aturen per navegar, tenim un cap de setmana de Windsurf...

Sembla que Dissabte podria bufar el SE a St Cipriane i Diumenge a Cap d'Agde el E te bona pinta!

Aqui Catalunya pinta dia plujós sense vent....

algú s'anima?"

Doncs això... qui s'anima?

Qui hi anirà? Jo no sé anar-hi. Hi haurà condicions heavies o què... molta onada?
 
Jo a casita que tinc dinar de family,co.... un cap de setmana que puc pujar a Leucate,m'han de fotre la meva mare que vol veure la petita de la casa, [muro] [muro] [muro] [muro] no podria haver escogit un altre dia,no,tenia que ser aquest cap de setmana.Per cert,noticies fresquetes,jejeje,em presento a unes opos a Breda,a veure com va,si tot va be,podre fer alguna escapadeta cap a França,jejeje,al menys estic mes a prop que desde casa,o si mes no cap a Malgrat.Ja anire dient com va tot.
 
L'etern conflicte entre la família i el windsurf... Què hi farem! :mrgreen: L'altra opció és casar-se amb la taula... però, clar, no és el mateix :mrgreen:

Bé, al tema... M'informen que a França amb 4.7 o 5.2 (5 metrets, vaja, res heavy), això sí onada... És clar que hi ha molts tipus d'onades... Cap d'Agde es veu que és un spot d'nades assequible... ah, d'acord!

Ara ho miro al google maps a veure on coi està això... Si algú s'hi apunta, que avisi, podem pujar junts i així ens perdrem tots... mecagun l'olla!!! :mrgreen:
 
Salvi, Cap D'Adge si no està mega mega fort és totalment assequible. L'onada no trenca. L'entrada està resguardad per un espigó. a pesar de ser sudest es navega d'esquerres, pq la costa gira molt i es queda alrevés. Mireu el google maps. Trobar el lloc de navegar és fàcil. Al costat de l'espigó, just davant, dins del mar hi ha com una torre-castell, quan navegues dona una mica de juju si t'apropes !!
Sembla la torre del llibre de l'albert Sánchez Piñol.
Cap D'Adge està força lluny, dsd Barcelona són 300Km justos; 3 horetes.
St Cyprien està molt més a prop a l'alçada de perpinyà, per sota de lEucate.
St Cyprien amb sudest pot estar molt complicat, és una trencant puta. Es sol navegar amb dia grisot i inclús pluja, però el vent és constant.
 
jo he entrat a st cyprien i les vaig passar molt putes. molta onada poc vent i molta corrent
pero demà crec k te millor pinta!
tinc el regustin....
hajajajajaj
si voleu podem quedar a estacó de servei de la junquera....a l'autopista ...
ja direu
 
salvipardas dijo:
Si això és cap d'agde... glups! [sorprendido]

http://www.escot-lescala.com
49_322.jpg

Això te una pinta collonuda!!! Llástima que sigui tan lluny. Jo he navegat a St. Cyprien però amb tramontana/mestral. Un cop pasada la frontera no queda gaire lluny.
 
dre dijo:
Salvi, Cap D'Adge si no està mega mega fort és totalment assequible. L'onada no trenca. L'entrada està resguardad per un espigó. a pesar de ser sudest es navega d'esquerres, pq la costa gira molt i es queda alrevés. Mireu el google maps. Trobar el lloc de navegar és fàcil. Al costat de l'espigó, just davant, dins del mar hi ha com una torre-castell, quan navegues dona una mica de juju si t'apropes !!
Sembla la torre del llibre de l'albert Sánchez Piñol.
Cap D'Adge està força lluny, dsd Barcelona són 300Km justos; 3 horetes.
St Cyprien està molt més a prop a l'alçada de perpinyà, per sota de lEucate.
St Cyprien amb sudest pot estar molt complicat, és una trencant puta. Es sol navegar amb dia grisot i inclús pluja, però el vent és constant.

Gràcies david, s'agraeix la info. potser aquest estiu m'hi acosti... Tu què penses fer?

Salutacions i a veure si ens veiem aviat per la Base.

salvi
 
A l'estiu generalment no es donen aquestes condicions.

Jo ara probablement passi per Empuriabrava q el busca marca, però abans marcava SSE i ara NW. I suposo q acabaré pujant a St cyprien. Estic seguint la web de meteofrance q dona el vent real i a St Cyprien no marca.
http://france.meteofrance.com/france/mer/windsurf
Però jo crec q acabarà pujant pq la previsió si q marca 20-25 nusets de mitja
 
q li pasa al forum de windsurfcat? :(

trobo a faltar tots els reports ke feu...em doneu anims de tirar endavant la meva lesio!!!
 
Volver
Arriba