Es Barcarets 01-02-11 (Fotos)

La vela de la primera foto me suena [qmeparto] Colaaaau com va anar?

Lástima que no salga enterita para ver como pinta esa zone con su nuevo dueño. Parece que empieza a abrir a partir del segundo sable. Perfecto [heavy]

Gracias fotografo [heavy]

Pongo un video chunguillo de la sesion, el tema de la edicion no tengo ni p.idea. [sorprendido] [sorprendido] , me agobio mogollon.

Lo mejor la musica chillout den [windsurfing.gif] JOAN MIQUEL OLIVER [windsurfing.gif]

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Vicenç dijo:
La vela de la primera foto me suena [qmeparto] Colaaaau com va anar?

Lástima que no salga enterita para ver como pinta esa zone con su nuevo dueño. Parece que empieza a abrir a partir del segundo sable. Perfecto [heavy]

Ostras!! No me lo esperaba!! Muchas gracias por la foto Pep!!

Vicenç!! Pues va perfecta!! Al final cazando de aquí soltando de allá va genial!

Un saludo,
Colau

Sa lletra [smilie=gaydude.gif] molt bona , surfistes , turistes i ses titis sense bikini ...quina conya pero mola el chillaout [platano2]

[porreta] [porreta] [porreta] I es windsurf no es tan guay !!!!!! [porreta] [porreta] [porreta]

joan miquel oliver.... es un crack, anavem a la mateixa escola i als 17 anys tocava la guitarra que era una delicia. era un dels componets del grup embat, junt a Fran, Dani, bernat i el seu germa.....

Volver