equipo robado (o perdido)

jonarlo

Usuario
Hola compañeros, hace un mes perdí en la autopista C32 a la altura de canet mi equipo de wind debido a una rotura de la baca del coche, al volver atrás 5 minutos después se la habían llevado. Aunque me he movido por náuticas, pots, paginas de ocasión, etc, sigo sin noticias. Colgare alguna foto por si a alguien le sonara.gracias. saludos

Adjuntos

• IMG-20130622-WA0004.jpg
    IMG-20130622-WA0004.jpg
    95,4 KB · Visitas: 508
Jonarlo, el teu cas el trobo molt estrany. No em mal interpretis, però la probabilitat que algú et robi un equip mig triturat i enganxat a les barres i en cinc minuts, és infima. Només un windsurfista roba windsurf. I som molt poquets. Per posar-te un exemple, a mi em van reventar el traster i només se'm van endur la bicicleta, possiblement per que no sabien on vendre el wind. Ja vaig llegir en el teu anterior missatge, que havies preguntat a autopistes. M'he fixat en el tram del que vas parlar i està ple de ponts. Vols dir que no va caure per un barranc? I en tot cas, la teva experiència ens ha de fer reflexionar, però especialment des del punt de vista de la seguretat vial. (Entenc també la teva preocupació pel material). Però un accident, t'hauria sortit molt més car.
Que tinguis sort i trobis l'equip.

Pues si xavi, te puedo decir que aun no me lo creo, esta claro que lo mejor es no haber causado ningún accidente. El comentario en la web espero que sea constructivo en cuanto a la seguridad y fiabilidad de las bacas de automóvil. He recibido cantidad de mensajes de windsurfistas que han tenido el mismo problema, aunque la esperanza de encontrar mi equipo no la he perdido sé que va a ser difícil. Saludos.

Si que són "constructius" els teus comentaris. Des que vaig llegir el teu post i les contestes que hi va haver, he posat una corretja més. (Per dins de la porta). Dilluns vaig portar una tabla infantil amb coberta d'EVA i la vaig posar directament al sostre (less is more).
;-) (vista l'edició del títol)
Ja explicaràs si hi ha alguna notícia més.

Volver