El Retorn

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Hola companys ja he tornat navegar despres de quasi set, si si 7 mesos sense tocar l'aigua, despres de la fractura, i a vegades la manca de temps no he pogut sortir fins ahir , [fcp] [fcp] Quin MONO que tenia , ja no podia aguantar més!!! i va ser fantastic , vaig navegar poc temps pero amb vent uns 18 nusos i la ratxa marcava 20,molt de xopi i algunes onades considerables, va ser una primera presa de contacte, i el tormell va respondre perfectament, no em vaig sentir res de res, el que no va respondre tant bé va ser el reste del cos, vaja ...una condició fisica que dona pena, [meparto] [meparto] pero les sensacions van ser waw!!! aixi que torno estar en linea
 
Iep iep! felicitats crack! a veure quan coincidim pel delta, la surf alegre o on sigui... Records a la family de part de nosaltres dos. Albert

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
be gràcies a tots i a veure si ens coneixem i fem una megaquedada
 
Tranquil, jo (un altre resuscitat) després d'un any i mig... (sí, sí, un any i mig) em vaig ficar l'altre dia a la Base. Ooooohhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

Per cert, durant tot aquest temps no he fet gaire windsurf, però hem tingut una nena molt maca que ja té cinc mesos.

Apa, una abraçada.

salvi
 
benvinguttts a tos dos! Ostres salvi , reenganxet! mireu el que estem montant!

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=71263
 
Volver
Arriba