El racó català / Rincón catalán

Estado
No está abierto para más respuestas.
No hem parlis!! Però és normal. Estem en periode de transició entre les tramuntanes/ mestrals i els garbís.

[saludo]

MMM, no ho se... vaig mirar les estadistiques i fins al març no és la epoca dels garbins... potse amb aixo del canvi climatic canvia jejeje [bonk]

De totes maneres, aquesta es la setmana mes desventada que veig desde fa mesos! [isla]

Hombre pues parece que va a hacer calorcito, podria levantarse algun térmico de esos que te dan la sorpresa no? la esperanza es lo último que se pierde!!

No en esta época del año. Hay pocas horas de luz el sol pasa muy raso sin calentar apentas la tierra. Térmicos maximo 8-10 nudos ahora. Eso sí, si se junta térmico con una previ de 10 nudos igual entra 13 o asi. Leucate no pinta del todo mal mañana (pero yo no me arriesgaba).

[saludo]

Si home... en aquesta epoca leucate nomes es pels mes poc fredolics! i a principis de tardor ja la vaig notar glaçada, ara teoricament hauria de ser tot gel... en la practica no, pero fotra un fred que pela!
Jo pujare x platja daro aixins... si sorgeix un milagre navegarem, sino.... [aiba]

Pos jo el dissabte estrenu tabla aixi k ja pot na bufant ja... potse si es tramuntana pos a sant pere?? Freestyle!!

Eiiiiiii com mola aquest cataln's corner
Salud a la gent del BUNKER i als demes tambe esclar.

ayer en sagaro una session normalilla de levante, peroooooo hoy en sant feliu de guixols un garbinaño q bufff que buenaaa (no hay fotos de la segunda [aiba] )

Vosotros q?

veig que hi ha bon rollo per aqui!!!!!

Jo soc de Barcelona pero ara estic visquen a Madrid i... porto 4 anys sense fer windsurf.QUINA PENA!!!! Ara Mateix acabo de tornar el bon esport i m´he comprat material per fer triples forwards a Sant Pere Pescador [neng] . El que pasa es que mai he navegat a San Pere en Semana santa i no se quant de freda esta laigua.... Anire be amb un 4/3 tribord??

Un Saludo

Arnau

Vayam la carla sa ma avançat am lu de dir la sessio de Sagaro el dissabte! CHAPÓ!!

Buenu, aviam si el racó agafa algu mes de vidilla...

4/3 perfecta tot l'hiverna la costa catalana!!

Pos espero que tingui sort en semana santa i tingui molt de vent per mi solet.

Visca el wind

parece que estae finde en pals podremosnavegar un poquito no????
que va siendo hora.......................
hay parte tramuuuuntana este sabado.........haber haber...... [ojos] [ojos]

Estado
No está abierto para más respuestas.
Volver