Diumenge, tramuntana!

gemma79

Totalwind Addicted
Mensajes
328
Puntos
0
Com veieu la previsió per diumenge a St Pere Pescador? Sembla que ha d'entrar tramuntana, no? No sé si serà massa forta per mi i el meu material, però hi pujaré. Estaré per allà davant de l'Aquarius. Algú més s'anima?
 
aqui los "sufridores en casa"... [muro]

igual a la tarda tenim rebufilliu de garbi per 8mts...
 
gemma la tramuntana arriba fins a platga d'aro a les 9h del mati....

Agafa't fort a la botavara!!! [platano]
 
Ostres, not, ara estava aquí dubtant de si anar-hi. Està molt forta, ara, a St Pere, no? No va l'anemòmetre del càmping Aquarius. Merda! Si és real el vent que marca al Club Nàutic de l'Escala, n'hi ha per cagar-se de por. Està arribant fins a 30 nusos!
 
El busca marca fins a 42 a empuria brava, pero tu ja has estat en vendavals de aqustos no??
aquests dies s'apren molt.. [smilie=gaydude.gif]

fins a 30 nusos a pals...

si ha de anar pujant... ufff tu mes petit tenies 5mts no?
 
Sí, com a més petit, ja saps la tabla que tinc i la vela de 5.0... M'estic jinyant molt. No me n'aniré endintre segur, amb aquest vent. Espero que baixi, enlloc de pujar... A tu què et marca, el busca, a St Pere?
 
ara la ultima dona de 7 a 24 a la ballena. 15 de mitjana, sembla que ha baixat,

tu ves i si cal nomes apropet de la platja .. dona!! no et tiris enrrere abans de anr-hi!
 
per cert no vas naveguar el divendres??? mataró va entrar expectacular el grabí!
 
Bueno, hi vaig i que sigui el que déu vulgui. Potser m'hauré de quedar allà prop de la sorra, però bueno... Quins nervis!
 
A trabucador ratxes de 35 nusos i 30 nusos mantinguts.....
Massa fort....2 veles a l'aigua a les 12h i la gent muntant 4m..... A les 9h estaba molt desfassat!!
M'espero a la tarda aviam si baixa una mica [bonk]
Sort pels que han pujat cap amunt!
 
Bones, avui a Platja d'Aro la tramuntana ha fet acte de presencia! 4 a l'aigua, el vent estava per 3.7-4.2, de 9-1 perfecte, despres ha anat minvant
 
Quin desastre de dia, per mi! He pujat a St Pere i no us puc dir quants nusos marcava, però estava molt i molt fort. Deien que hi havia ratxes de 40 nusos. Ni m'he plantejat treure el material del cotxe. Jo que confiava en què es complís el primer parte del windguru ... És el més pessimista, però aquesta vegada desitjava què encertessin la predicció de 18 nusos de tramuntana.
Avui el més intel·ligent hagués estat quedar-me a casa, que és el que m'estava pensant de bon matí al veure les estacions meteorològiques.
Bueno, què hi farem? A veure si tinc més sort el diumenge que ve.
 
jo avui he disfrutat com un vedell a platja d'aro, malgrat que la tramuntana alla es una mica molt malparida! pq no entra neta fins a uns 200-300metres de la costa per culpa dels edificis, pero a partir d'alla...agafat fort!
 
pfff si a platga d'aro estaba per 3.9 otia.. asant pere realment era massa no??

M'ha enviat un sms un colegua que no te po de res dien que no es podia navegar... amb 4mts i 85l.

Ja tens mala sort gemma!!
 
Si que deu haver bufat fort, per que ha arribat fins a Castelldefels [haha.gif] pero molt ratjejada i amb onades espectaculars.
Nomes ha donat per un parell de bordos.
Pals deu haver estat espectacular.
 
donç a trabucador s ha pogut navegar be desde les 12 30 fins les 4 de la tarda, amb 4,2, una mica ratxejat pero be, a partir de llavors semblava que volia apretar i ha pujat. A riumar es veu que ha estat força guarro pel que ens han comentat.
 
per cert mentre tota la tramuntana afectaba a mitga costa...a malgrat va entrar garbinet per formula!
 
Volver
Arriba