Diumange 14, Port?

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
Donçs aixo, jo hi pujo. Aviam si tinc sort.
 
Sort xaval. Trobada a Port aviat. Que ja és un clàssic!
 
No se que fer, la estacio de port no marca mes de 10 nussos de NW, algu sap si es que per la orientacio no marca be?
 
efectivament generalment amb NW per tema orientació no marca bé, de totes maneres ara estic a girona a casa els meus sogres i no sé com està, avui tinc dinar familiar i no podré escapar-me [muro]
 
Ara mateix esta marcant 10 nussos de nw, creus que hi haura mes?
 
El busca marca sud, esta clar que no marca be la orientacio. pq segons la web de port esta de n nw.
 
jvr dijo:
El busca marca sud, esta clar que no marca be la orientacio. pq segons la web de port esta de n nw.

¿L'hauran afectat les nevades i els talls de corrent d'aquests últims dies?

Alex, si hi ha neu fes fotos!!
 
Efectivament el busca no funciona, la direccio era NW pero ha durat molt molt poquet. A mi no m'ha donat temps de navegar.
Neu molta neu, pero un dia radiant gens de fred.
Com que no hem navegat al final hem fet una paella amb amics, per mi dia aprofitat.
Aixo si anar i tornar 380kms.
[sorprendido]
 
buf menos mal que no he pujat, si no arriva a ser pel barça-valencia hagues anat. No he navegat mai alla, ting ganes de probar.
 
continua donant sur....

q.JPG


que raro no?? s'haura girat la veleta?
 
No et fiis del busca.

http://www.nauticescala.com/index.asp?docId=18&seccio=1&MenuID=18
 
Amb la tramuntana es poc fiable per lo ratxejada ..s'hi ha de anar.. però aixo que doni sur?????

si que es raro!
 
diumenge res de res, pero dilluns sí que va entrar fort, al matí estava per 76 lts però la feina no em va permetre escapar-me, i al mig dia més suau varem navegar amb 106 i 5,4. finalment vaig poder provar la nova 3S més llarga 242/64 que el model anterior que era 107lt (237/66) en conclusió per les meves sensacions, molt més ràpida que la del any anterior, tot i que potser tarda una mica més a sortir al planeig, a nivell maniobrabilitat... no vaig trobar moltes diferències
 
quina es la mida maxima de vela que es pot posar en aquesta 3S?
 
ostres no sabria dir-t'ho pq només la vaig probar dilluns durant un parell d'horetes, la pàgina web diu que pot anar de 4,5 a 7,0 [ojos2] jo en principi crec que lo seu és de 5,4 a 6,5 que és el ideal, clar que pots posar-li més vela, jo la de l'any passat li havia posat 7,5 i es portava prou bé, tot i que no és lo seu, per tant si normalment navegues amb + de 6,5 per mi no és la taula, ara si normalment navegues amb veles de 5,5 a 6,5 i puntualment 7,0 o 7,5 doncs fantàstic, és la taula.
per sota de 5,4 tampoc crec jo que sigui la ideal (cal pensar que jo parlo des de la meva visió personal i física 1,83 i 85 kg) si navegues la majoria de les vegades per sota 5,4 has d'anar a buscar la 97 o 87 lts. per exemple en el meu avatar porto la 97 i 5,6. (2009)
 
Bueno a Kastelldefels seria per navegar amb 5.3, 5.8 i 7. Per mes gran ja tinc l'eslalom. amb 7 tambe hi puc anar amb eslalom pero la meva taula d'eslalom es de 134ltrs i quan esta per 7m el xopi ja es considerable i prefereixo baixar de volum.
Ara tinc una 109 pero busco un programa mes freewave.
 
Volver
Arriba