Dissabte 27 i diumenge 28: no hi han webs?

Riumar per 4.7
 
A riumar algun amb 4,2 , ha fet una mica el tonto pero un bon dia en general... aixo si fresqueta.
 
alextxell dijo:
pues ha estat per 4m, jo amb 4,5 les pasava putes a la ratxa.


i fred!! per 4.0 i molt fred!! Però s'aguantava bé amb mitjons neopre, y caputxa. El pitjor les mans.
 
Bon dia al Trabucador per 4,7, a vegades passat.
Primers bordos dominats amb la 85l. Anem progressant. [windsurfing.gif]

Me n'oblidava: fotia un fred de cxxxns! Ben protegit, a l'aigua no es notava. Però quan t'atures i menges una mica, t'has de protegir del vent, perquè si no.... Hi ha algun truc per això? Canviar-te només per dinar no té massa sentit. Potser posant-se alguna cosa a sobre del neoprè? Algú ho ha provat?

Em sembla que en jvr ens ha fet llums, oi? Jo anava a la furgoneta d'un company quan hem fugit de Riumar, perquè les condicions eren massa exigents, entre el fred, el vent fort i una onadeta respectable per nosaltres. Ens ha semblat que no disfrutaríem i hem anat cap al Trabucador, més tranquilet i dominable en un dia com avui.
 
carlesmicro dijo:
Me n'oblidava: fotia un fred de cxxxns! Ben protegit, a l'aigua no es notava. Però quan t'atures i menges una mica, t'has de protegir del vent, perquè si no.... Hi ha algun truc per això? Canviar-te només per dinar no té massa sentit. Potser posant-se alguna cosa a sobre del neoprè? Algú ho ha provat?

Quin neopré portes? jo he notat molt el canvi en la espera a fora del aigua de un de roba a un de "foca", no hi ha color.

Abans a l'hivern si parava ja hem gelava, ara amb el foca puc estar fins i tot xerrant..
 
sos4l dijo:
que grande los de Winds-Up!! Riumar y Pals, me estoy emocionando... [big-laugh]

A partir del març segurament podrem tenir al mobil tota la info desde trabu a leucat (i mes amunt clar) per molt menys que el busca... [heavy]
 
not dijo:
carlesmicro dijo:
Me n'oblidava: fotia un fred de cxxxns! Ben protegit, a l'aigua no es notava. Però quan t'atures i menges una mica, t'has de protegir del vent, perquè si no.... Hi ha algun truc per això? Canviar-te només per dinar no té massa sentit. Potser posant-se alguna cosa a sobre del neoprè? Algú ho ha provat?

Quin neopré portes? jo he notat molt el canvi en la espera a fora del aigua de un de roba a un de "foca", no hi ha color.

Abans a l'hivern si parava ja hem gelava, ara amb el foca puc estar fins i tot xerrant..

No en tinc ni idea del tipus de neoprè que tinc. Només sé que és 5x3.
Per fora té consistència de goma, que escup l'aigua. És llis.

Una altra possibilitat és que l'Eric vegi el post i ho aclareixi, que potser ho sabrà.
 
Ok ,llavors vol dir quer jo també tindré fred.. no ho he provat en condicions com les de ahir.

Demá poder amb garbí!!!!
 
carlesmicro dijo:
Bon dia al Trabucador per 4,7, a vegades passat.
Primers bordos dominats amb la 85l. Anem progressant. [windsurfing.gif]

Me n'oblidava: fotia un fred de cxxxns! Ben protegit, a l'aigua no es notava. Però quan t'atures i menges una mica, t'has de protegir del vent, perquè si no.... Hi ha algun truc per això? Canviar-te només per dinar no té massa sentit. Potser posant-se alguna cosa a sobre del neoprè? Algú ho ha provat?

Em sembla que en jvr ens ha fet llums, oi? Jo anava a la furgoneta d'un company quan hem fugit de Riumar, perquè les condicions eren massa exigents, entre el fred, el vent fort i una onadeta respectable per nosaltres. Ens ha semblat que no disfrutaríem i hem anat cap al Trabucador, més tranquilet i dominable en un dia com avui.

Si m he quedat parat de veure que marxaveu,pensaba que no hi habia vent. fins la propera!!! conduies tu carles?
 
Eric / wind dijo:
carlesmicro dijo:
Combinem la furgo del company i el meu remolc.
En Saro encara corre per Castelldefels? Si es així segur que devies anar amb ell.
Qui es resisteix a tan bon cafe de Torino a peu de platja... [big-laugh]

Si el veus, dona-li records de part meva.
Sí, encara puc disfrutar de la seva companyia i del seu cafè Vergnano!
 
hay que joderse como os complicais la vida.

un waterman, NO PARA A COMER. un waterman, navega, se sacia, y luego se cambia tranquilamente y come sequito, ya sea un bocata, o un buen arroz del delta.

si es que..... no os queda mili ni ná.... [big-laugh]
 
antiguogato dijo:
hay que joderse como os complicais la vida.

un waterman, NO PARA A COMER. un waterman, navega, se sacia, y luego se cambia tranquilamente y come sequito, ya sea un bocata, o un buen arroz del delta.

si es que..... no os queda mili ni ná.... [big-laugh]
Això els que tenen una companya que navega!
El menda no sé si és un waterman o no. Però un hom s'aixeca a les 7, condueix 250 km, fa un Vergnano, navega, menja un mos entre mig, torna navegar i després condueix 250 km més fins a casa a complir amb la família. Si no mengés entre mig... no sé com ho faria. I l'arrós... engreixa!
 
es una cuestion de organizacion.

Ej. A: NAVEGAR 2H + COMER 1H + NAVEGAR 2H = TIEMPO EMPLEADO 5 HORAS.

Ej. B: ALMORZAR POR EL CAMINO EN EL COCHE (TIEMPO NO COMPUTABLE) + NAVEGAR 4 H + COMER SEQUITO 1 H = TIEMPO EMPLEADO 5 HORAS.

DIFERENCIA= COMER MOJADO O COMER SEQUITO.
RESULTADO= NO PASAS FRIO MIENTRAS COMES = MEJOR APROVECHAMIENTO DE LAS HORAS DE NAVEGACION.
POR QUE?= POR QUE NAVEGAR DESPUES DE COMER Y COJER FRIO = NAVEGAR AL 20% DE TUS POSIBILIDADES ( NO ARRIESGAS, INTENTAS NO CAERTE = NO EVOLUCIONAS)-

[sherlock.gif] DATOS BASADOS EN ESTUDIOS REALIZADOS DURANTE 2O AÑOS. [big-laugh]
 
antiguogato dijo:
es una cuestion de organizacion.

Ej. A: NAVEGAR 2H + COMER 1H + NAVEGAR 2H = TIEMPO EMPLEADO 5 HORAS.

Ej. B: ALMORZAR POR EL CAMINO EN EL COCHE (TIEMPO NO COMPUTABLE) + NAVEGAR 4 H + COMER SEQUITO 1 H = TIEMPO EMPLEADO 5 HORAS.

DIFERENCIA= COMER MOJADO O COMER SEQUITO.
RESULTADO= NO PASAS FRIO MIENTRAS COMES = MEJOR APROVECHAMIENTO DE LAS HORAS DE NAVEGACION.
POR QUE?= POR QUE NAVEGAR DESPUES DE COMER Y COJER FRIO = NAVEGAR AL 20% DE TUS POSIBILIDADES ( NO ARRIESGAS, INTENTAS NO CAERTE = NO EVOLUCIONAS)-

[sherlock.gif] DATOS BASADOS EN ESTUDIOS REALIZADOS DURANTE 2O AÑOS. [big-laugh]
Tio: ets un crack i un exemple! Faré el que dius, com sempre. Gràcies!
 
uuuuuhhhhhmmmmm... algun cop he valorat canviar-me al Bunker, per allò de que a kastas l'aigua és una mica més mogudeta... "Tanto amor" en confirma que estic be on estic!! [smilie=gayfight.gif] [smilie=gayfight.gif]
 
Volver
Arriba