Dimecres 15

mariocitys

Totalwind Fan
Mensajes
146
Puntos
0
Ara que ja heu debatut el perquè del garbí tramuntaner [qmeparto] ; no més apuntar que demà pinta que podría entrar garbí a la costa central. Tot i que potser està una mica aponenta, s'haurà d'anar [sherlock.gif]

display_map.php
 
A veure si aquest cop arriba al tordera ino ens quedem en "la zona muerta" [bonk]
 
A malgrat "the fuck$%&ing dead zone" sur merdos de 8 nusos. He anat pero no venia en ganes ni treure la FW, i ja van 20 dies sense mullar...
 
Al final ens ha quedat un garbí migdienc la MAR de simpàtic [000203E9.gif] Jo amb 6.5 sobrat i gent navegant amb 5 i escaig. Llàstima que no hagi arribat més a dalt, sembla que darrerament se us ha instal·lat un forat negre!

ImagenGraficaAbonados.php
 
mariocitys dijo:
Al final ens ha quedat un garbí migdienc la MAR de simpàtic [000203E9.gif] Jo amb 6.5 sobrat i gent navegant amb 5 i escaig. Llàstima que no hagi arribat més a dalt, sembla que darrerament se us ha instal·lat un forat negre!

Es pot dir que a la mateixa hora que ha baixat el garbí a Castelldefels també ha baixat la tramuntana a Leucata:


[url=http://postimage.org/]free image hosting


Curiós. Continuarem investigant. [sherlock.gif]

Me n'alegro pels que hàgiu pogut navegar. [neng]
 
es el que te , ja fa tans dies que ja no tinc ni mono..

Primer es la fase , caram tinc ganes de tornar-hi!!!! en 0-5 dies després de la ultima... [applaudit]
Caram no ha bufat.... començes a mirar material per pasar el temps...en 5-10 dies després de la ultima... [aiba]
Cooooollonsss quin mooooooono....en 10-15 dies després de la ultima... [muro]
Buf haig de buscar un altre esport....en 15-20 dies després de la ultima... [sorprendido]
vaig a començar a vendre material,en 20-25 dies després de la ultima... [bonk]
crec que ja m'es igual navegar... hem desapunto del club, en 25-30 dies després de la ultima... [bonk] [goofy]

en fi...que hi farem aprofitar per reparar i manteniment...
 
antiguogato dijo:
yo con RRD twinzer 99l y 6.0 iva perfecto. y soy un peso pesado...

big day. [windsurfing.gif]

Compagines o has deixat definitivament els vols "estelars"?

A mi els companys m'han portat al Nàutic.
5.9 lleugerament sobreventat.

I un llorenç espectacular !!
 
xavibal dijo:
Compagines o has deixat definitivament els vols "estelars"?

!!

toco todos los palos!!! me estoy preparando para moulay, me he comprado una tabla nueva y me apetecia probarla. y hoy era dia.
si no hubiese tenido la tabla nueva, seguramente hubiera entrado con kite... es lo que tiene ser multidisciplinar. [big-laugh]
 
not dijo:
es el que te , ja fa tans dies que ja no tinc ni mono..

Primer es la fase , caram tinc ganes de tornar-hi!!!! en 0-5 dies després de la ultima... [applaudit]
Caram no ha bufat.... començes a mirar material per pasar el temps...en 5-10 dies després de la ultima... [aiba]
Cooooollonsss quin mooooooono....en 10-15 dies després de la ultima... [muro]
Buf haig de buscar un altre esport....en 15-20 dies després de la ultima... [sorprendido]
vaig a començar a vendre material,en 20-25 dies després de la ultima... [bonk]
crec que ja m'es igual navegar... hem desapunto del club, en 25-30 dies després de la ultima... [bonk] [goofy]

en fi...que hi farem aprofitar per reparar i manteniment...


Welcome to my world [bonk] m'estic plantejant tornar a la BTT
 
Dons avui per fi he pogut fer una horeta de formula.... per no perdre la forma... [bonk]
 
Bdn muy bien al mediodia con 7.5m en el betulo habia gente pero donde navego yo ni un alma.

Para darle mas aliciente he simulado unas mangas de slalom aprovechando una boya de algun pescador

A ver si un dia nos juntamos unos cuantos y hacemos una mangas
 
Pero donde dejaste el coche Enrike?
el otro dia pasé por allí a ver como estaban las obras y me fui echando ostias porque entre la falta de aparcamiento, las vallas en la arena y la madre del cordero, allí no hay quien navegue...creo que me vuelvo a hacer cabrero.
 
Volver
Arriba