Dimecres 11: Tramuntana en Pals

Ho veig una mica just, haurem d'arribar d'hora. A veure si quadra que tinc unes ganes de Pals!! si cuadra que tengo , ya tenía yo ganas de un Pals!!

La cadena aquesta no tallarà carreteres, no?

Llavors, autoista gratis? És una indirecta o què? Si es proclamés la independència...també bufaria més el vent? [big-laugh]

La N340 desde Alcanar a Barcelona i la NII de Barcelona a Portbou, pero nomes de 16h a 19h, si no estic confos.
Aqui el mapa de la VIA :: http://via.assemblea.cat/ca/fem-via.html

Si algu vol anar a Pals i no perdres la VIA, no cal que baixi fins a Barcelona. Pot acostarse a la N-II al tram que passi mes a prop de Pals (Vidreres o Salt) i a les 17.14h t'incorpores, t'esperes a que et facin la Gigafoto i despres tranquilament a fer caravana per la autopista... [big-laugh]

Jo estic de voluntari al tram de Mongat. Si algu te algun dubte puc intentar resoldre'l.

Lo de la gratuitat de alguns trams de autopista us l'heu de estudiar abans, no sigui que us emporteu una sorpresa. http://www.europapress.cat/economia/noticia-els-peatges-dabertis-seran-gratis-diada-per-als-qui-siguin-desviats-per-via-catalana-20130905121543.html

On veieu la previ d pals? Aixo no arriba ni de conya. Ojala m'equivoqui pero......

xavibal dijo:
Alternativa: Un entrenament al recorregut de la Défi.
Pallisseta per a un sol dia, però allà no faltarà vent.

Mmmmm, MOLA!! Desde la travessia Escala-Roses estic motivat per picar-me amb d'altres i amb mi mateix. Aquest any vull fer la Deffi i fa 2 caps de setmana vaig estar provant el GPS amb material de slalom de fa anys. Tambe vaig anar a veure Port la Nouvelle com spot de speed, però alla sol no m'hi foto, amb material antic encara menys.... Que et roda pel cap Xavi?

silent dijo:
xavibal dijo:
Alternativa: Un entrenament al recorregut de la Défi.
Pallisseta per a un sol dia, però allà no faltarà vent.

Mmmmm, MOLA!! Desde la travessia Escala-Roses estic motivat per picar-me amb d'altres i amb mi mateix. Aquest any vull fer la Deffi i fa 2 caps de setmana vaig estar provant el GPS amb material de slalom de fa anys. Tambe vaig anar a veure Port la Nouvelle com spot de speed, però alla sol no m'hi foto, amb material antic encara menys.... Que et roda pel cap Xavi?
Això de treure el material de fa anys, és molt xulo.

Bé, després de donar-li voltes, acudiré a la meva cita amb la història (eslabó independentista, no-nacionalista de la cadena).
Però el parte m'estava cridant també.
M'encantaria, fer el recorregut de la Défi, qualsevol dia que hi hagi tramuntana fluixa (Per exemple, com a alternativa d'un dia havent punxat a Pals). Provar material, mantenir els muscles estranys que s'utilitzen allà... Quants més millor. Cadascú sota la seva responsabilitat, però vigilant-nos tots. Dimecres pinta molt bé, però per part meva, haurà de ser un altre dia.

Sort!

silent dijo:
Llavors, autoista gratis? És una indirecta o què? Si es proclamés la independència...també bufaria més el vent? [big-laugh]

Home si es proclama, en tindràn de tornar la part de vent que tenen de mes a tarifa.... [big-laugh]

Per cer si anem uns cuants a la defi igual vinc ni que sigui de public... la travesia gruisan - leucate , si cal també la podem montar entre un grup amb 2 cotxes...no?

Volver