radjo
Totalwind Hero
Com ho veieu, fem un pals ![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
xavibal dijo:Alternativa: Un entrenament al recorregut de la Défi.
Pallisseta per a un sol dia, però allà no faltarà vent.
Això de treure el material de fa anys, és molt xulo.silent dijo:xavibal dijo:Alternativa: Un entrenament al recorregut de la Défi.
Pallisseta per a un sol dia, però allà no faltarà vent.
Mmmmm, MOLA!! Desde la travessia Escala-Roses estic motivat per picar-me amb d'altres i amb mi mateix. Aquest any vull fer la Deffi i fa 2 caps de setmana vaig estar provant el GPS amb material de slalom de fa anys. Tambe vaig anar a veure Port la Nouvelle com spot de speed, però alla sol no m'hi foto, amb material antic encara menys.... Que et roda pel cap Xavi?
silent dijo:Llavors, autoista gratis? És una indirecta o què? Si es proclamés la independència...també bufaria més el vent?![]()
radjo dijo:en Pals no entrará ?
pero en sant pere, si no?
Buff al final me veo otra vez en el delta....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.