mariocitys
Totalwind Fan
Sembla que per fi les coses comencen a canviar... aquest dilluns pinta força bé per Sant Pere i més entrada la setmana sembla que entrarà vent del nord ![worship2 [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]](/foro/smilies/worship2.gif)
![worship2 [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]](/foro/smilies/worship2.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Chameleon dijo:Hola companys,
Podeu dir me el millor lloc per navegar amb sud a sant pere ? Que tal al riuet ? Millor a l aquarius?
Gràcies
Amb la marinada a La Ballena han navegat mes de 3 h. amb 6 m. y al riuet encara aura sigut millor, quan a cambiat a garbi ya no ha sigut tan bo.silent dijo:Sant Pere s'ha quedat en una estona amb 6.3. Realment aquest spot em decepciona, no dona més que per slalom amb vela gran, que no es que estigui malament, pero...
kikeaudi dijo:Jo si pugés a Sant Pere amb marinada aniria al riuet, i a on també està be amb mes onades i acostuma a arribar es a la platja salvatge al nort de Empuriabrava.
Però a on en moltes ocasions esta de PM. es mar endins, quan en la costa i a sur i mar endins i a xaloc, a uns 2-3 km es una passada. Comences a la costa amb sur, després tens de passar un bon forat sense vent i quan arribes al xaloc !a Volar!
silent dijo:kikeaudi dijo:Jo si pugés a Sant Pere amb marinada aniria al riuet, i a on també està be amb mes onades i acostuma a arribar es a la platja salvatge al nort de Empuriabrava.
Però a on en moltes ocasions esta de PM. es mar endins, quan en la costa i a sur i mar endins i a xaloc, a uns 2-3 km es una passada. Comences a la costa amb sur, després tens de passar un bon forat sense vent i quan arribes al xaloc !a Volar!
Entenc llavors que entra més fort als extrems del golf? o dius que esta millor al Riuet i a Empuriabrava per les onades?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.