Dijous sur

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Que m'en dieu d'aixó??? sembla que lloc mes fort será el cap de begur i mes amunt, mes avall mes fluixet , pero vaja amb la sequera que portem potser cal anar-hi!

ja estic fart de navegar amb el catamará i l'espinaker... [roto2gay.gif]

parte.gif
 
A Castas el sur entra directe de mar, o sigui una merda. Ojala entri tramontana el dilluns.
 
home igual entra mes avall, de sw no? jo conto poder navegar al tordera amb 7mts...(encara que porto un gripasso que no m'hi veig)
 
a cadaques entra el sur perfecte no? hi deu fer ona....

igual pujo al acuarius...
 
jo mestic pensant si entre a platja d'aro escaparme al migdia una estoneta...pq d'aqui poc començo examens...
 
bueno avui si donava previ
display_map.php


pero demaaaaaa [ojos2] jo crec que n'hi haura per tots!

display_map.php
 
jo no conec la zona, segurament també hi entrara... el mes segur es de palamos a cadaques.
 
Ok Dani, doncs estarem pendents del dia, perque a la zona de Malgrat marca un pel fluix, pero es pot accentuar si entra el termic, oi?
De totes maneres si hi ha algu al puesto i pot informar, es pot assegurar el tiro.

Fins dema
 
Jo si puc informo , de totes maneres tinc varies reunions al mati i seré fora...

SOrt!
 
Sant Pere te molt bonaaaaaaaaaa pintaaaaaaaaaaaa
 
son les 9 i tenim 9-10 nusos a malgrat i 13-16 a palamos.... mes amunt no en diu res

Apa marxo a currar!
 
Son las 11h y en barna ya estan entrando unos 10 nudos de garbí

Creo que hoy será un big day

Aprovechar los que podáis yo hoy no puedo [crybaby]
 
8-11 en Castelldefels de "S" pero yo no me estresaria tota la setmana que fa el mateix, inclus arriba a 12-13 pero despres es caga. No se que pasa pero aquest Abril ha sigut dolentisim per navegar.
Per sort ja s'acaba i esperem que el Maig sigui millor per que si no [muro] .
 
Malgrat ha punxat... que si 10 que si 8 que si 11 que si 13 una estona 16 be per els formuleros per res del que s'esperava.

Crec que palamos i el golf si ha funcionat!
 
JA ERA HORA!!!

he navegat a Cadaqués, a la meva hora de dinar de 13:00 a 14:00 amb 5.2 molt ratxejat (merda) i per la tarda de 16:45 a 20:00 amb un vent super constant, rampa per saltar, i al final de la sessió forts amb la panther 5.2.

Genial, de veritat una passada. duckjibes sense perdre el planeig, bodydrags, salts, i uns intents de foorwards (fracàs) i a més a més m'he carregat la freewave 88.... però ha valgut la pena!!!

uauauauaua!! [windsurfing.gif] [platano]
 
quina sort tenui per allí dalt!! tindrem de anar a viure cap l'emporda [victory.gif]
 
Volver
Arriba