Curs Insstructor de Windsurf

davidtgn15

Usuario activo
Mensajes
59
Puntos
0
Ubicación
Tarragona
Bones a tothom em dic David.

Ja em vaig presentar fa temps pero la realitat es m'he mogut ven poc per aqui. Crec que aquesta sera la segona vegada que escric [crybaby] pero ya ho fare mes [smilie=taptap.gif] .

M'agradaria saber on es fan cursets d'instructor de windsurf.
Ja que a la FCV no ho posa gaire clar. Si algun em pogues aclarar aquest asumpte li estaria molt agrait ja que en aquet tema mi jugo la vida (poder treballar al Mistral Club de Sant Pere Pescador) y dic la vida perque treballar de monitor de windsurf a un club de nivell mundial [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] es un somni!!!!.

Gracies.
 
Si norecordo malament un dia vaig parlar amb el patrick(sudafrica) es monitor de kitsurf en el club mistral de sant pere pesacador, y l'unic que demanen es un bon nivell y que parlis angles perfecte, tambe he de dirte que jo vaig fer la solicitutd per poder traballar en sant pere, canaries,tarifa y mauricio i la cosa es molt molt xunga, jo de tu parlaria directament amb el club mistral o en la seva pagina web.
 
adawind dijo:
Si norecordo malament un dia vaig parlar amb el patrick(sudafrica) es monitor de kitsurf en el club mistral de sant pere pesacador, y l'unic que demanen es un bon nivell y que parlis angles perfecte, tambe he de dirte que jo vaig fer la solicitutd per poder traballar en sant pere, canaries,tarifa y mauricio i la cosa es molt molt xunga, jo de tu parlaria directament amb el club mistral o en la seva pagina web.

hauries d'haver mirat a port de la selva, aquest any varen canviar tots els monitors, i igual hauries tingut lloc de totes maneres treballar de instructor de wind tampoc és cap ganga, no pots navegar quan vols, només si després de les classes fa vent, a més cada dia explica el mateix a diferent tipus de gent, carrega tot el dia material amunt i avall, tots els caps de setmana compromesos...
 
Volver
Arriba