Compartir viatge i despeses per anar a navegar.

wind-carlos dijo:
Al final vaig viatjar amb Carpooling. Primer cop que utilitzo aquest servei i per 5e em va deixar on jo volia. Força content!

T'ho anava a proposar, no coneixia aquesta web però em sonava que hi ha d'altres. Però em pensaba que era bastant difícil trovar un viatge que quadrés. Igual depen de la web.... Algú més te experiencia? encara que sigui de "oides"...
 
En una estona començo a baixar cap a on faci vent (amb onades si es posible) entre Castelldefels i Riumar. Si algu es vol apuntar encara hi es a temps
 
silent dijo:
En una estona començo a baixar cap a on faci vent (amb onades si es posible) entre Castelldefels i Riumar. Si algu es vol apuntar encara hi es a temps
Llastima no haver-ho sabut abans!!
 
xavibal dijo:
Dijous 14/11/13. BCN rodalies - Pals. Una plaça lliure.


Jo igual em puc escapar, tinc unes jornades pero a mig mati ja no m'interesen; es bastant "sobre la marxa", quin planning tens? Jo anant be ppdria sortir sobre les 13h, una mica just pero es el que hi ha
 
Dilluns Riumar, si no canvia la previ. Sembla que a Pals no entrara o ho fara tard, pero si canvies i entres abans el destí seria Pals.
 
Dissabte 23 o dimenge 24. (A decidir en funció de la previsió i de que ompli el cotxe).
Barcelona rodalies - Pals. Una plaça lliure.
De moment, sembla que pinta més caloreta diumenge.
 
Jo pujare diumenge i em quedare tambe dilluns, aixi que aquest cop no puc. Si pel que fos pujp nomes diumemge t'ho dic.
 
xavibal dijo:
Dissabte 23 o dimenge 24. (A decidir en funció de la previsió i de que ompli el cotxe).
Barcelona rodalies - Pals. Una plaça lliure.
De moment, sembla que pinta més caloreta diumenge.

yo me apunto el domingo si tienes sitio
igual hasta me animo mañana tambien

a todos los que se lo he comentado se rajan por el frio
 
pingpong dijo:
xavibal dijo:
Dissabte 23 o dimenge 24. (A decidir en funció de la previsió i de que ompli el cotxe).
Barcelona rodalies - Pals. Una plaça lliure.
De moment, sembla que pinta més caloreta diumenge.

yo me apunto el domingo si tienes sitio
igual hasta me animo mañana tambien

a todos los que se lo he comentado se rajan por el frio

Perfecto. Hoy 11 grados. Domingo anuncian 3 más.
Te paso mi teléfono por mp
 
Volver
Arriba