Compartir viatge i despeses per anar a navegar.

silent

Totalwind Superhero
Mensajes
3.308
Puntos
0
"Tal y como esta la cosa..."

Segur que heu sentit i/o pronunciat molt aquesta frase durant els últims mesos. La crisi apreta totes les butxaques i els carburants i les autopistes no paren de pujar. Amb el gasoil a més de 1,4 euros pujar i baixar a Girona o el Delta, i no diguem a França, costa uns calerons. Si afagim les autopistes, etc ens hi deixem una pasta que ens podriem gastar en material. Crec que per aquí som uns quants que tenim furgo o cotxe gran, si ens poguesim coordinar per fer desplaçaments podriem compartir despeses. A mi per eixemple m'hi cabria una persona i el seu material. Proposo obrir un post perque la gent possi el seu desplaçaments i si hi ha possibilitat combinar-ho. En el meu cas igual costa perquè sóc conscient que tinc uns horaris una mica estranys, però si de tant en tant quadra això que m'estalvio. Inauguro amb el seguent post...
 
Dia: 23/04/2012
Origen: Barcelona-Les Corts
Destinació: inicialment Palamós perquè teòricament és on més pot bufar la previ, si bufa igual o més Malgrat o Cabrera podria parar en aquests.
Horari: sortida sobre les 11-12h aprox. però flexible (no puc abans de les 10:30h i ho puc retrasar una mica, la previ comença a les 14h); Tornada: flexible

(Nota: igual haig de fer una paradeta a Malgrat a donarli una taula al not, si la vol i pot quedar)
 
es lo seu perque es carisim tot. el que pasa que aixo ha de ser iniciativa dels que teniu furgo o cotxe gran perque sino...
 
La iniciativa està moooolt bé

Pot ser l' únic que s' auria es de canvia el títol del tema

Una altra cosa silent, no creus que entrarà una bona garbinada a badalona demà, la previ es brutal i pot ser no val la pena desplaçament
 
Enrike dijo:
La iniciativa està moooolt bé

Pot ser l' únic que s' auria es de canvia el títol del tema

Una altra cosa silent, no creus que entrarà una bona garbinada a badalona demà, la previ es brutal i pot ser no val la pena desplaçament


Pot ser, si hi ha poca diferencia no vaig tan lluny, a veureque diu el busca a ultimahora,pero em ve de gust agafar Palamos amb rasca, aveureque tales, crec que hi ha mes onada que al maresme. Aqui bufara segur, pero alla pot ser molt fort i sempre he punxat, tinc una espina clavada... Ademas, en la variedad esta el gusto
 
"Ahí va la primera", a veure si algú que faci pont però es quedi per aqui s'apunta. A dintre el cotxe m'hi caben 1 persona i el material; si carreguem baca es podria apuntar algú més:

Dilluns 30/04/2012
Origen: Barcelona Les Corts. També s'accepten "recollides a mig camí".
Destí : sud de França(St Cyprien), sembla que pot bufar vent del sud, no hi he anat mai però em consta que està molt be, amb onadetes i vent constant.
Horari: la previ podria ser bona per dilluns a la tarda, al matí no tant, però s'ha de veure com evoluciona; el viatge és llarg i no és plan de anar fins allà per punxar o navegar amb 15 nusos. Si algú s'apunta podem pujar al matí, no cal matinar molt, navegar a la tarda i, això si, baixar tard. El dia abans la previ és més fluixa; però si no s'apuntes ningú i la previ millora igual em pujo el dia abans.
 
Mañana trabajo hasta las 15h, luego hay varias opciones:
1.- subir a Palamós y dormir en el coche y subir a Francia lunes; por horarios no creo que a nadie le vaya bien y además para tanto no da el coche, no me cabe nadie más a dormir [risas] (a no ser que sea fémina, de buen ver y mentalidad abierta [big-laugh] )
2.- navegar por aqui los dos días; no haría falta compartir
3.- navegar mañana por aquí i subir lunes a Francia o Palamós; aquí si que convendría (y mucho) compartir:

Salida: lunes 30/04, Barcelona Les Corts, pronto por la mañana
Destino: donde sople, hasta St Cyprien si hace falta
Vuelta: sin prisa... (el mismo día)
 
¿Alguna furgo lanzadera desde barcelona a malgrat para mañana y bajar el mismo sabado? mp o en "la previ"
 
Para mañana martes 8.

Destino: dónde más sople el garbí entre Castelldefels y Palamós. Normalmente sopla más en Palamós con lo que el destino inicial sería es, pero no es una regla fija y si sopla más en Cabrera, Malgrat o cualquier otro sitio, pues para ahí que me voy.
Salida: en cuanto se pueda
Vuelta: cuando no se pueda navegar más, por falta de viento o de fuerzas
 
Dissabte 12-5-12.

Destí: En principi Eole (Leucate). Sembla que hi haura NO de 16 a 20 Kn desde les 11.00 fins les 19.00
Punt meu de Sortida: Cabrera(Capacitat 2 amb material). Si sumem 3 ó 4 es pot plantejar desde Barcelona amb Furgo
Horari: sense restriccions.

Diumenge: sense opcions [smiley_1140.gif]
 
Dilluns 21/05/2012

Sortida: BCN, ben d'hora.
Destí: Riumar, sense presa.

Potser entri també a Castelldefels. Si estigués bé igual em quedaría a kastas.
 
Dilluns La Franqui?

La previ no mata pero ja fa massa temps que no trec vela petita. Sol no pujo, però si algú sàpuntés m'ho pensaria. Sorida de Barcelona, podria recollir pel camí.

Si pregarem perque el termic puji per que estreni la fórmula en condicions, que no hi ha manera de treura-la amb mensy de 18 nusos [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh]
 
Dema primera hora cap a Pals. Tornar per veure el futbol (si es pot, el windsurf te prioritat)

Sortida de Barcelona, puc recollir pel camí.
 
xavibal dijo:
Per decidir JA!

Si algú s'apunta a compartir per st Cyprien, pujo.
Wundsup 15 kn 11.10h.

Salut


Si no arribo a tenir feina... 22 nusos de mija amb previ que com a mínim es mantingui si no puja. Onades creixent... gggggrrrrr [muro] [muro] [muro]
 
Diumenge si es mante la previ pujo a Pals o mes adalt si cal.

Potser tambe podria pujar dissabte tarda, pero llavors dormo al cotxe.... no se si algú te on dormir i li pot interessar...
 
Volver
Arriba