CdS 27/28 oct

Si algú pujès en cotxe i li capiguès lloc per un més amb 2 veles i una taula desde Barcelona i no li fes cosa, feu-m'ho saber!!
 
wind-carlos dijo:
Si algú pujès en cotxe i li capiguès lloc per un més amb 2 veles i una taula desde Barcelona i no li fes cosa, feu-m'ho saber!!


Si la previ es mante aixi jo pujare dissabte a les 15h (tinc feina),i probablement em quedi a dormir per aprofitar les ratxes matinals, si canvien les coses parlem
 
ekualo dijo:
jo anire a lo segur...amb 97l, pq no u tinc clar anar amb 85l xD i 3.7

Agafa-ho tot, mai se sap i res toca mes els collons que tenir el material adequat i no tenir-ho a ma!!
 
Les previs sempre fluctuen.
Ara sembla que no caldrà desmuntar els "avancés".
(fi de temporada de camping)
Es desmuntaran sols...

27.jpg
 
Si Xavi, a veure que no sortim volant, dissabte el desmonto jajaja. A veure si tenim sort a St Pere, vaig arribar amb tramuntana el setembre i marxem amb tramuntana, llastima que solament he navegat aquest dies.


www. kawaii.tc
 
silent dijo:
wind-carlos dijo:
Si algú pujès en cotxe i li capiguès lloc per un més amb 2 veles i una taula desde Barcelona i no li fes cosa, feu-m'ho saber!!


Si la previ es mante aixi jo pujare dissabte a les 15h (tinc feina),i probablement em quedi a dormir per aprofitar les ratxes matinals, si canvien les coses parlem

Ahora ya parece que el dia bueno será el domingo, asi que desde sabado medio dia hasta domingo tarde estaré por allí!
Silent, prepara la 3.5 [punk.gif]
 
con la previsión actual en el delta apunta para navegar con 3.7 y 74l sábado y domingo. puede que esté innavegable de la castaña¿?
 
radjo dijo:
con la previsión actual en el delta apunta para navegar con 3.7 y 74l sábado y domingo. puede que esté innavegable de la castaña¿?
me acuerdo de este día en riumar... la primera previ de windguru daba 50n ese dia! Con 4.0m y 78L, pasadete...
Marius con 3.5 creo [smilie=worship2.gif]
390613_221863444547720_319503564_n.jpg

375884_221863954547669_2135864953_n.jpg

391569_221864151214316_290260134_n.jpg
 
Ojala se ponga fuerte, la.3,7 no la mullo desde k vaig tornar de Essaouira, bueno i crec k la.4 tampoc.
Bueno crec que un dia a sant oere si k les vaig mullar.
 
Demà Divendres a la tarda a la costa central apunta garbí moderat. O soc massa optimista? Benvingut Eric!
 
Volver
Arriba