Cap de setmana 18-19

gemma79

Totalwind Addicted
Mensajes
328
Puntos
0
Què penseu del sud aquest que pinta el windguru per la costa central? Entre això i un possible tèrmic a St Pere, on aniríeu? Com que haig d'aprendre a anar amb la meva nova tabla de 105 litres, preferixo provar-la amb un vent més constant que amb la tramuntana de demà a l'Empordà.
 
A Sant Pere a la espera de un tèrmic. El problema es que aquest cap de setmana pinta tramontana.

A la costa central no crec que entri. La meva experiència es que Windguru ja pot dir misa que si la merda de predicció del meteocat no diu Garbi, de SW res i la resta de direccions si no estan molt clares es difícil que entrin. Jo crec que per la costa central poc vent i algo de onades.

Sort
 
Amb una mica de sort entri gregalet a MAlgrat. Els que tenim prohibit mouren's es el que ens queda... [smilie=gaydude.gif]
 
BRRR finalment no puc pujar , tambe m'haure de conformar amb el gregalet c
 
en badalona ahora estamos desde hace una hora y pico a 15 nudos.Dos colegas han ido a Port de la Selva.
A ver si mañana repetimos garbi, pues yo curro hoy.

Un saludo.
 
Bueno, yo tampoco he podido ir hoy, con 15 nudos constantes de 13.30 a 15.30.Mañana,es posible que entre, y el lunes marca garbí bastante más claro.
A ver si hay suerte,mañana estáte atento y en cuanto marque,ya sabes.Y eso,si me llamas te informo en directo.

Un saludo.
 
Pot ser que hi hagin 15kts a la Base? Això és el que marca el windfinder... [ojos2]
 
hoy sesion #40 [egipto.gif]
15 nuditos en barcelona durante 4h; con un mar innavegable... esto parecía el mar del norte: ola de frente, de izquierda, de derecha, y de detrás, como no [sorprendido] (futura 122L versus Mar [smilie=star-wars-smiley-023.gif] )
 
[smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

A ver a ver si entra para 6.5m que este finde ha sido un desastre para mi, el sabado llegue tarde, justo cuando se acabó y hoy domingo no he podido ir [muro]
 
en bdn , igual, innavegable con 6m, y tabla con litros.Además algo de rompiente,...y poco viento para entrar.
El que más, ha navegado una hora y a trompicones, no veas.Difícil planeo si no era muy al largo, suerte de alguna surfeada.Pero nada, una mi....... [roto2gay.gif]
Hasta mañana,que creo que será el dia bueno.
Buenas noches!!!
 
Volver
Arriba