Barreres anti Autocaravanes a Sant Pere Pescador

DavidMA

Usuario
Mensajes
20
Puntos
0
Ubicación
Badalona
Hola,

Sóc un windsurfista que des de fa 30 anys gaudeixo de lers platges de Sant Pere. Avui m'he adonat que els pocs llocs que quedaven per anar-hi en autocaravana ja estan amb les maleïdes barreres 2.10m.
ja no podré gaudir mai més d'un dia de solet i vent en família a un prat que hi havia davant el camping Anfora, on mentre jo navegava la família podia relaxar-se, prendre el sol, i jugar...

Només volia desfoga-me amb unes quantes reflexions pels "llumbreres" de l'ajuntament:

-Resulta que la badia de Roses és un lloc privilegiat pel windsurf, el kite, etc. i resulta que hi ha gran nombre d'aficionats a aquest esport que es belluguen en A.C. perquè és pràctic i gaudeixes de la natura. Això ho saben els països que simplement pensen una mica. Per exemple, tots sabem que el francesos han convertit Port Leucate en un gran parc temàtic del vent, amb instal.lacions, organització, llocs per hotels, llocs per campings, i també espais per AC de pagament. Resultat: Hi ha un turisme tot l'any al voltant del vent, que desenvolupa botigues, restaurants, etc,etc.

Jo, sense anar més lluny, no vaig poder anar amb els meus fills a fer un curs de windsurf al Fluviè, perquè no vaig poder passar. LLàstima per l'escola que va deixar de guanyar 400€...

-Aquí,a part de plorar perquè hi ha crisi què fem ?? Prohibir les AC que promocionen aquest tipus de turisme per fomentar el turisme d'apartament sol i borratxera i a seguir plorant... que la culpa és del Zapatero !!!

-Proposo que les ments privilegiades de l'ajuntament. Els mateixos que deixen passar els tractors per davant dels campings per carregar-se les dunes (a molts llocs fan de les dunes un atractiu turístic...) inverteixin els diners en visitar els països que pensen una mica gestionen el territori i el turisme.

En fi, perdoneu...però algú ho havia de dir.
 
+1 No sabem el que tenim fins que ho perdem, i aixo pasara amb Sant Pere
 
Jo no estic d'acord hi ha molta gent que fa un mal us del espai public, i tens el exemple de Tarifa al costat de valdevaqueros que feia fastic, jo crec que a espais com el de sant pere es te que protegi,
 
tema complicado... un buen ejemplo en Leucate con le goulet:
- antes: 'campamento salvaje' (asi se dice en frances, seria acampanda libre en castellà) de AC de toda europea, pero aceptado por el ayuntamiento gracias al respecto del lugar, que la mayoria de los ocupantes aplicaban, con recogida de basura incluida, etc, pero tambien con sus defectos...
- despues: parking de pago para AC de mas de Xcm, gratis para los demas, con agua, recogida de basura, sitio para vaciar el agua usada etc, junto con la instalacion del centro de windsurf de Taboulet.

En mi opinion, el lugar ha perdido algo de encanto, pero ha ganado en organizacion y calidad del servicio. Ademas se ha podido montar el chiringuito del ex-rider pro, promocionando nuestro deporte.

No se si valio la pena el cambio, pero por lo menos se ha hecho de manera un minimo pensada (para no decir sensata).

En sant pere de momento es el paraiso de las furgos, al parecer menos de las AC, pero mirando como va la cosa quizas un dia viene un politico chulo y nos lo quita. Esperemos que se lo piense antes, y no solo con el bolsillo...

Y hablando de manera subjetiva, da asco ver como se cargan nuestros últimos espacios de libertad, haciendonos pagar por todo.

(anecdota: ayer en port un vecino me dice: "que guay con este viento he!? cuidado que os lo van a hacer pagar, como los forfaits de esqui, 80€ al dia..." [bonk] Una bromita (espero), pero acojona que se le ocurra a alguien mas...)
 
Benvolgut Fersan,
Estic completament d'acord amb tu, que espais com Sant PEre s'han de protegir. Precisament per això crec que s'ha de regular millor. Però perquè pressuposem que qui degrada són les AC ?
Quan precisament són els únics vehícles que tenen water, dipòsits d'aigües i en general gent que li agrada l'esport, la natura i la respecta.
Resulta que els vehícles i les furgos que no arriben als 210 cm si que entren com i quan volen, i els seus usuaris han d'anar a fer necessitarts fora, etc...
Acostat per la platja de nit i veuràs com després de sortir del fata o de qualsevol disco van a la platja a seguir bebent i embrutant-ho tot.
Jo només dic que a molts llocs d'Europa les AC tenen els seus espais i tothom i té cabuda.

Siguem sincers, és simplement la presisó dels campings. Es pensen que si la gent pot dormir en un espai acotat allà no aniran al camping i no s'adonen que són publics diferents.

És com si els bars pressionessin perquè els ajuntaments no fessin bancs al carrer. És clar, si et seus a un banc...no vas a un bar...
 
sos4l dijo:
(anecdota: ayer en port un vecino me dice: "que guay con este viento he!? cuidado que os lo van a hacer pagar, como los forfaits de esqui, 80€ al dia..." [bonk] Una bromita (espero), pero acojona que se le ocurra a alguien mas...)

Home si posen remontadors per els que derivem.... [meparto] i ventiladors per fer "vent artificial"


DavidMA dijo:
Siguem sincers, és simplement la presisó dels campings. Es pensen que si la gent pot dormir en un espai acotat allà no aniran al camping i no s'adonen que són publics diferents.

+1 pero t'equivoques , si que van als campings, al meny a fer servir les dutxes.

EN fi es el que te que les coses es facin "famoses" si tampoc es permes acampar a la montanya menys la platga.
 
Estic totalment d'acord amb el David, aquí l'unic que es fa es prohibir prohibir i prohibir, a més sense cap tipus de criteri conservacionista ni res que se li asembli ni de lluny. Jo personalment vaig amb la furgo i passo pels "pels" per sota d'aquestes barreres que han posat a la platja, però trobo una putada que no puguin accedir les autocaravanes y si la resta de vehicles, entre ells les excursions de quads que passen per allà cada dos per tres i els 4x4 que he vist circular pel mig de la sorra més d'una vegada. La única explicació és com sempre i tal com el David diu es simplement econòmica, si no pagues no ets benvolgut, i això passa tristement a tot arreu i cada cop més.
També et dic que de vegades algú s'il.lumina i treu a passejar la radial..
 
Ostres en altres llocs com al pirineu si que hem consta que els camping fan presió , parlem de un camping per radi de 50km2 que te 50 parceles...

Pero de veritat creieu que els camping de aquesta zona els importa gaire? estem parlant de campings de 800 parceles a 50euros dia que estàn al 95% plens de holandesos, parlem de entre 5-8 campings enganchats , o sigui 5000 parceles!!!! No crec que en aquest cas sigui per aixó... mes aviat será per evitar altres coses.
 
fersan dijo:
Jo crec que el ajuntament de Sant Pere Pescadors vol cuidar el seu turisme, no vol un turisme que no aporti res.

Ondia!!! Pos qualsevol dia em foten fora [big-laugh] . El que normalment faig es pujar amb el cotxe, navegar un dia, i com a molt comprava una cocacola o un aigua al xiringo. Ara que l'han tancat ni aixó! No se que aportar.... a St. Pere. Tot i que faig el meu esforç per no parar la economia consumint una mica de benzina i pagant peatge, però crec que d'aixo a St. Pere no en veuen ni un duro.
 
Volver
Arriba