Avui i demà, garbí a tota la costa central

gemma79

Totalwind Addicted
Mensajes
328
Puntos
0
Què gent? Està entrant bé el garbí, ja? Des de casa em sembla que sí. Aquest cop crec que podré navegar prop de casa. Me'n vaig cap a Cabrera!
 
Ja ha entrat a Barcelona.


Passeu-vos ho bé. Jo, família.
 
Al final, navegada a Cabrera. L'anemòmetre del club de vela marcava entre 14 i 17 nusos, però estava una mica justet. De tota manera, tot i que no m'ho he passat tan bé com dilluns a Malgrat, tant per la falta de vent com per la mar, estic contenta.
No sé demà si entrarà el garbí al maresme centre....
 
Sí que entra millor..crec.. i per problemes per aparcar no será!
Jo sempre vaig al costat del pont del petroli..tocant a l'anis el mono, si veniu ens veiem per allà!
 
Un noi que em vaig trobar per Cabrera que va amb busca em va dir que a Badalona havia entrat molt millor que a Cabrera. Però aquestes coses, si no vas amb busca, no les saps.
 
avui dissabte pintava previ a cabrera/malgrat, pero de moment a cabrera el mar es un llac, algu sap com esta per malgrat?
 
Edu44 dijo:
avui dissabte pintava previ a cabrera/malgrat, pero de moment a cabrera el mar es un llac, algu sap com esta per malgrat?

14:30 11kts 8-12 SW

Palamos 16kts 12-20 SW
Empuriabrava 21kts 15-26 SSE !!!
 
A S'Agaró hem tingut un 2/2 [qmeparto] Una mica ratxejat, el segon dia amb una trencant que anava empitjorant amb les hores i falta de sol, pero hem mullat dos dies seguits i aixo no sol passar! Amb 4.7 el divendres i 4.7 i despres 5.5 el dissabte!
 
Volver
Arriba