avui diumenge mestral en costa central: ON navegueu?

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
HOla son quase les 9 i fa un vent de mestral a Arenys de Mar que es necessiten pedres a les butxaques per no soritir volant, Tinc mono de navegr pero trabucador em queda molt lluny On es pot navegar amb seguretat amb aquest vent en un radi de aprox 1-1'5 H de cotxe?
 
Em temo que el que et queda més a prop es França. Jo sortire ara cap a l Delta per estar-hi 2 dies
 
:shock: :shock: :shock: gracies, NO volia fer un desplaçament tant llarg per un dia , avui no puc arribar gaire tard a casa.
 
jo avui he estat a trabu, impossible ratxes de 47 nusos amb alextell i radjo, aixo que t'has estalviat.
 
[aiba] [aiba] [aiba] [aiba] he estat mirant el busca ha marcat alguna de 52..... una llàstima tot i aixi segur que era un espectacle!
 
Ahir diumenge a Vilanova molt però que molt bé!!

Vent per 4m assequible, a vegades curt a vegades una mica passat. Onades fàcils de surfejar front side!! Una mica de fred, això si...
 
ep que els que varen anra al delta et tocaran el crustó!!!! [qmeparto]

no es borma que be que algúns hagiu pogut sucar!!! jo fins que no passi aquesta mestralada y es navegui aprop de casa....
 
JO finalment vaig sortir a Mataró amb vela de 6,2 molt ratxejat , vent de terra , vaig sortir amb taula gran per seguretat i aixi poder tornar , la veritat es que era una mica arriscat , pero em vaig treure el mono.
 
carli dijo:
jo avui he estat a trabu, impossible ratxes de 47 nusos amb alextell i radjo, aixo que t'has estalviat.

No vegis quin trio de cremats del windsurf! 😁 Si vosaltres no ho vau ni intentar no vull ni pensar el vent infernal que devia fer.
 
Eppppppppppp que hi ha que si k van navegar tiuuuuuuuuuuuuuuuu, nomes va se en Carli que no va navegar i no per ganes, si no per falta de material petit.
 
Volver
Arriba